38,5 i temp vid ansträngning? Normalt?
Får 38,5 i temp vid ansträngning. Är det normalt?
Får 38,5 i temp vid ansträngning. Är det normalt?
Om inte troll: ja, det är normalt att bli varm vid ansträngning, därför svettas du.
Om inte troll: ja, det är normalt att bli varm vid ansträngning, därför svettas du.
Nej.ä, det är inte normalt
Inte normalt
Vad har du annars i normal temp?
Vad har du annars i normal temp?
Tar du alltså temp under tiden du tränar? Har jag aldrig gjort. Och om jag skulle kan det nog vara så att temperaturen är högre då. Har för övrigt hört någon gång att feber och värmen som uppstår vid fysisk aktivitet är densamma för kroppen. Alltså kroppen vet inte skillnaden. Intressant.
Annara brukar jag ha 36,8. Så det är ju en ganska rejäl skillnad....
Vad ska jag göra? Jag har gått till vårdcentralen flera ggr men ingen verkar direkt reagera på det. När jag får så hög temp så känner jag mig dessutom sjuk. Finna det någon speciell mottagning för sådant ? Är det neurologiska eller reumatisk eller vad går det under? Någon som vet? Tacksam för alla tankar och åsikter
Tar du alltså temp under tiden du tränar? Har jag aldrig gjort. Och om jag skulle kan det nog vara så att temperaturen är högre då. Har för övrigt hört någon gång att feber och värmen som uppstår vid fysisk aktivitet är densamma för kroppen. Alltså kroppen vet inte skillnaden. Intressant.