Inlägg från: Ocdkille |Visa alla inlägg
  • Ocdkille

Svenska män....

Anonym (Yoiimee) skrev 2019-09-18 06:22:32 följande:

Svenska män.

Inte för att generalisera men säg emot mig om det inte stämmer i stort. Tråden är för att förhoppningsvis en och annan ska vakna till.

- fiser och rapar

-duschar inte varje dag

-ölmage

-prioriterar sport på tv före frun

-blir bekväm snabbt i ett förhållande

- vågar inte försvara familj i fara

-torkar sig inte riktigt efter nr 2

-ej social

-går i fula Ullared shorts långt in på hösten

-groomar inte sig själv

-köper sällan nya fräscha kallingar

-prioriterar en öl framför frun

-grinig i allmänhet , även mot söta kvinnor på ex tåg

Ha ha känner inte igen mig men då har jag iofs en diagnos som gör att jag är åt andra hållet. Jag rapar och fiser sällan. Eller på nått sätt måste kroppen släppa gas det gör alla men det blir sällan så att det märks. Duschar minst en gång om dagen ibland fler. Och då väldigt länge och noga. Har man ocd så har man. Ölmage har jag inte har en platt stenhård mage. Har ingen fru men hade jag skulle jag inte prioritera sport före frun. Ja förutom Os och hockeyvmfinal möjligen. Vet inte om jag blir bekväm i ett förhållande eftersom jag inte haft något men tror inte att jag skulle bli det. Skulle inte ha problem att försvara familj vid fara. Faktum är att jag skulle inte kunna låta bli på grund av min diagnos. Torkar sig riktigt efter nr 2 ja det kan man verkligen säga att jag gör snarare så torkar jag mig för mycket vilket är ett av mina problem. Är rätt social. Har aldrig varit på Ullared och tänker inte fara dit heller så några shorts därifrån lär jag aldrig ha på mig. Fräscha kallingar har jag för jag behöver nya rätt ofta eftersom dom tvättas ofta. Dricker mest vin och hade jag en fru hade jag delat det med henne. Är inte grinig och är schysst mot alla oavsett om dom är söta eller inte.
Svar på tråden Svenska män....