Inlägg från: Missermajser |Visa alla inlägg
  • Missermajser

Kvinnors misstag, relationer

Anonym (döfött) skrev 2019-09-20 15:29:34 följande:
    haha, du har verkligen svårt för att hålla dig till ämnet va? Är det ett generellt drag hos dig eller är det bara för att ämnet råkar vara känsligt för dig?

Varför TS ställer frågan är upp till honom, om du inte kan tåla frågan så bör du väl hellre läsa andra trådar än att spamma denna med en massa OT snack om hur män beter sig?
    Anonym (slutat prata) skrev 2019-09-20 15:24:26 följande:
    Mitt beteende? Jag är som jag är, ta det eller stick. Svårare än så är det inte.
    Skitbra men på vilket sätt har det med topic att göra?

För det första får TS starta en tråd som har med verkligheten att göra om hen förväntar sig att bli tagen på allvar. TS kan inte förvänta sig att alla kvinnor ska känna igen sig i det hen skrivit. Särskilt inte när vilket kön som helt kan kännas igen i den.

Visst jag kan känna mig förvirrad i kotakt med kvinnor ibland då jag inte förstår mig på dem. Jag har dock ingen livmoder och ingen mens så jag har aldrig funderat eller ens påmints varje månad om vad som sker om jag är med en man. Jag antar att dessa skillnader gör att kvinnor tänker lite mer på saker som gått mig förbi. Ja, eller det har gått mig förbi tills jag fått stå där med skrikiga bebisar och en kvinna som inte orkar ta hand om precis allt.

• Missermajser

Det finns de som stör sig på om man har en fläck på byxan, ett grått hårstrå, en ljudlig fis, hur man skär en tomat, fel skjorta, damm ovanför dörrposten, dricker kaffe, ler eller vad som helst och måste anmärka på det hela tiden. Då få man lätt känslan av att partnern letar fel. Att svara att hen klagar på småsaker kan då vara befogat.

Att ständigt höra klagomål kan upplevas som psykisk misshandel.

Svar på tråden Kvinnors misstag, relationer