Inlägg från: Anonym (Kåt och skäms) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kåt och skäms)

Någon annan kvinna som onanerar så galet mycket som jag??

Är jag den enda kvinnan som runkar i smyg??

Skäms över hur jag beter mig. Onanerar så fort jag får chansen, smyger mellan toan och sängen med mina "leksaker" och hoppas ingen ska se mig...

Känns helt galet men kan inte sluta!

Någon mer??

• Svar på tråden Någon annan kvinna som onanerar så galet mycket som jag??
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Anonym (Dröm) skrev 2019-09-22 16:09:24 följande:

Tycker du låter som en drömkvinna.. Tänk att få träffa en sån kåt kvinna =)

Visst vore det en dröm är att få vara ostört med en villig man, men istället omges jag av barn och andra så måste smyga med mina "lekar". Därav skammen.

Tänker att de flesta andra kvinnor kan tygla sina lustar och behärska sig?
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Anonym (Ofta) skrev 2019-09-22 16:59:12 följande:

Onanerar ofta och kan skämmas lite för att jag kan behöva göra det på jobbtoaletten. Kommer dock snabbt.

Tack för att jag inte är ensam. Har själv gjort det ofta på mitt förra jobb, på mitt nuvarande är det nästan omöjligt...
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Anonym (Dröm) skrev 2019-09-22 16:47:36 följande:

Fast är man kåt så är man ju kåt.. Är ju sjukt frustrerande att gå runt och vara kåt!

Är väl inget att skämmas för, så länge man inte skadar sig själv eller nån annan!

Är du singel?

Tänker att det är dåligt för barnen när deras mamma så ofta drar sig undan och lämnar dem ensamma?

Är inte singel heller men mannen mättar mig inte.
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Kverulant67 skrev 2019-09-25 10:28:17 följande:

Normalt brukaer det vara män som "runkar" inte tjejer...

Här var jag bor så används ordet runka för båda könen. Dessutom skrev jag också onanera i TS för att alla skulle förstå.
    Anonym (?) skrev 2019-09-25 10:29:39 följande:

Runka betyder att skaka något.

Skakar du din vagina?

Se svaret ovan.

Hmm, fast ja ibland gör jag skakande rörelser, speciellt när jag kommer...

Det är faktiskt lite sårande och förvirrande att flera ifrågasätter mig. Det får mig bara ännu mer att tro att det är så ovanligt för mig som kvinna att hålla på så här, och det får mig att skämmas ännu mer. Kanske jag har ett porr/sex missbruk och måste söka hjälp?
  • Anonym (Kåt och skäms)

Tack för några tröstande svar.

Antar att detta kan hänga ihop med hormoner eftersom det alltid "förvärras" under vissa perioder....

Vill av privata orsaker inte avslöja var jag bor.

• Anonym (Kåt och skäms)
    Giftskåneman skrev 2019-09-28 15:29:31 följande:

En kompis smeker sig varje gång till orgasm då hon är på toa

Oj då! :)
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Anonym (Ångestdämpande) skrev 2019-09-28 15:10:43 följande:

I perioder där jag har mått dåligt har jag onanerat väldigt mycket. Det tar bort ångest. När det har vart som värst nästan all vaken tid. Inte för att jag har vart kåt utan för att få bort ångesten. Så mycket att underlivet gjort ont och blivit uppsvullet och ömt och jag fått onanera i stjärten istället...

Normala kvinnor får hög sexlust när de mår bra, men jag få det när jag mår dåligt... 

Tror jag är lite som du?
  • Anonym (Kåt och skäms)
    Anonym (Lust) skrev 2019-09-28 15:15:18 följande:

Vad har du för leksaker förresten? Nåt du kan tipsa om? Hade kanske kunnat göra det hela ännu skönare:)

Min nyaste leksak är en buttplug som är lite grövre närmast "handtaget", så den nästan slinker ut när man kommer. De jag använt tidigare har varit så smala där att jag nästan inte känt något...
  • Anonym (Kåt och skäms)

Skönt att man inte är ensam! :)

Det är precis min erfarenhet, i början "låtsas" de vara på hugget men långsamt kryper deras riktiga jag fram, och de tycker det blir för mycket, jag blir aldrig nöjd bla. bla. bla.... Suck!

Svar på tråden Någon annan kvinna som onanerar så galet mycket som jag??