Någon annan kvinna som onanerar så galet mycket som jag??
Normalt brukaer det vara män som "runkar" inte tjejer...
Normalt brukaer det vara män som "runkar" inte tjejer...
Runka betyder att skaka något.
Skakar du din vagina?
Jag har alltid haft med sexlust än mina partners. Fruktansvärt frustrerande.... Och inte bara i början av ett förhållande utan hela förhållandet. Har till och med varit med om att en kille gjorde slut för han kände att han inte klarade av det.
Min nuvarande är tyvärr asexuell i det närmaste och han skulle vara nöjd med 1 gång i månaden... tror inte ens han hade gråtit om det blev mer sällan än så... Han söker närhet men inte sex för han har helt enkelt aldrig haft den lusten... Försökt få honom att se på porr i hopp om att det skulle få honom på humör men han tycker bara det är tråkigt.... Men vi får till det kanske 3-5 gånger i månaden om jag har tur (skulle helst vilja flera gånger om dagen)
Så jag onanerar. Mycket.... han ger mig ibland nya leksaker eftersom han vet om att jag tar hand om mig själv för att han vill för sällan. Så jag leker ett par gånger om dagen de flesta dagarna.
Nej han har alltid varit så. Det är inte konstigt, vissa är asexuella. Han är det. Han finner inget nöje i att se porr och sex tycker han är trevligt men han har inget behov av det helt enkelt.
Nej en leksak är så klart inte samma sak men jag klarar mig.
Nej jag är inte intresserad av att ha någon annan. Vi har varit tillsammans i mer än 5 år och det har alltid varit så här så skulle jag lämnat skulle det skett tidigare. Jag är monogam och helt ärligt föraktar de personer som är otrogna. Jag skulle gärna ha mer sex men jag vill bara ha det med min partner. Så enkelt är det. Kärleken vi har är för mig viktigast och jag kan inte förstå folk som villigt går bakom ryggen på någon som de (säger att de) älskar för att ha sex.... Otrohet är den svages utväg. Det kan vara frustrerande när man vill ha sex men samtidigt får jag närhet och kärlek så det svämmar över och min sambo är mer kärleksfull och omtänksam än de flesta killar jag känner. Både mina ex och vänners partners bleknar i jämförelse. Det är ju samma sak om du skulle ha en partner som du älskar och hen råkar ut för en olycka eller sjukdom som gör att sexlusten försvinner, eller inte ens kan ha sex längre.... Skulle du dumpa den personen? Kan du verkligen säga att du älskar hen om du är beredd att lämna i det läget?
Jag älskar min partner och det är en liten uppoffring från min sida som jag inte ångrar en enda sekund