• Enniie

BF Juni 2020

Plussade idag och fann ingen sådan grupp, så jag startar en.

Grattis till er alla!

• Svar på tråden BF Juni 2020
  • Lillyhall92

Är nyfiken om ni har tänkt eller har tagit reda på vad ni väntar? Pojke eller flicka ????

Jag var på rul för någon dag sen och jag ville ta reda på det (ville veta om min magkänsla stämde), men hon kunde tyvärr inte se kön då hen låg med benen upp och skymde just det området.

• norrlänningen89
    Lillyhall92 skrev 2020-01-10 13:47:45 följande:

Är nyfiken om ni har tänkt eller har tagit reda på vad ni väntar? Pojke eller flicka ????

Jag var på rul för någon dag sen och jag ville ta reda på det (ville veta om min magkänsla stämde), men hon kunde tyvärr inte se kön då hen låg med benen upp och skymde just det området.

Vi har tänkt ta reda på kön om den vill visa, men hoppas i alla fall få veta innan det är dags för förlossning, har UL i v 19(RUL), 24, 28, 32, 34, 36 och 38, om jag minns rätt.
  • Anonym (Fjärde barnet)

Vi önskar också veta om möjligt! Hade inte en tanke på att fråga om det vid kub.. och på nipt fick vi ej veta så hoppas på rul! Har också 1-2 tul inplanerade så lär troligtvis också få veta innan förlossningen.

Norrlänningen: du lär få möjlighet att se innan förlossningen med tanke på antal ul

• Anonym (:))
    norrlänningen89 skrev 2020-01-10 14:25:05 följande:

Vi har tänkt ta reda på kön om den vill visa, men hoppas i alla fall få veta innan det är dags för förlossning, har UL i v 19(RUL), 24, 28, 32, 34, 36 och 38, om jag minns rätt.

Oj! Varför ska du göra så många ultraljud?
  • norrlänningen89
    Anonym (Fjärde barnet) skrev 2020-01-10 15:25:24 följande:

Norrlänningen: du lär få möjlighet att se innan förlossningen med tanke på antal ul

Ja, man kan ju hoppas det, men med min tur så kommer jag säkert inte det. XD
  • norrlänningen89
    Anonym (:)) skrev 2020-01-10 17:25:53 följande:

Oj! Varför ska du göra så många ultraljud?

Pga min sjukdom och att jag måste äta kortison.
  • Mammatankarmedpedagogerna

Grattis till era graviditeter! Vill bara tipsa om vår blogg mammatankarmedpedagogerna.vimedbarn.se vi är två utbildade pedagoger och småbarnsmammor som skriver om mammalivet. Tips, kunskap, erfarenheter, åsikter och tankar gällande allt kring barn och mammalivet. Vi har flera inlägg om graviditet och första tiden hemma med bebis uppe redan. Följ oss också gärna på Instagram @mammatankarmedpedagogerna där vi uppdaterar varje gång vi publicerat ett nytt inlägg på bloggen!

• Mollyn

Hej alla! BF 13 Juni. Andra barnet men många år sedan första sonen föddes.

Försöker släppa oron och ställa in mig på att det verkligen ska komma en bebis. Svårt ibland då jag varit mycket orolig för MF...

• norrlänningen89
    Mollyn skrev 2020-01-11 13:36:47 följande:

Hej alla! BF 13 Juni. Andra barnet men många år sedan första sonen föddes.

Försöker släppa oron och ställa in mig på att det verkligen ska komma en bebis. Svårt ibland då jag varit mycket orolig för MF...

Grattis. Hur gammal är sonen? ^_^
Svar på tråden BF Juni 2020