• Anonym (mills)

    skicka sms anonymt till flirt?

    kan man skicka sms anonymt? frågar åt en vän.

  • Svar på tråden skicka sms anonymt till flirt?
  • Tecum

    Om det skulle gå, vad är meningen med att flirta anonymt? Om jag flirtar med en tjej vill jag förstås att hon vet att det är just jag. Annars kan hon tro att det är någon annan och bli mer intresserad av denne.

  • Anonym (..)

    Finns tjänster på nätet där man kan skicka sms anonymt. Google is your friend, kan inte rekommendera nån enskild sida då jag inte testat själv utan bara känner till att det går

  • Doktor Mugg

    För 10 år sedan kunde man skicka sms anonymt via internetsidor till ett mobilnummer, den möjligheten verkar dock inte finnas kvar.

  • Doktor Mugg
    Anonym (..) skrev 2019-09-22 22:52:00 följande:

    Finns tjänster på nätet där man kan skicka sms anonymt. Google is your friend, kan inte rekommendera nån enskild sida då jag inte testat själv utan bara känner till att det går


    Det går inte längre.
  • Anonym (Skicka ett vykort älskling)

    Skicka vykort istället, kostar dock 9 kronor. Eller brev, gjorde jag nyligen och bifogade en dick pic i färg.

  • Anonym (mills)
    Tecum skrev 2019-09-22 22:49:25 följande:

    Om det skulle gå, vad är meningen med att flirta anonymt? Om jag flirtar med en tjej vill jag förstås att hon vet att det är just jag. Annars kan hon tro att det är någon annan och bli mer intresserad av denne.


    Om du har fått ett nummer av någon och vill kontakta denne, så kanske du inte vill att personen ska kunna googla eller gå in på hitta.se och hitta all info om den som sms:at. Om man inte har kontantkort kan man i stort sett hitta all info om en person så länge man har telefonnumret.
  • Smillefix
    Anonym (Skicka ett vykort älskling) skrev 2019-09-23 00:17:38 följande:

    Skicka vykort istället, kostar dock 9 kronor. Eller brev, gjorde jag nyligen och bifogade en dick pic i färg.


    Charmigt!! ????????
  • Smillefix
    Smillefix skrev 2019-09-23 06:57:14 följande:

    Charmigt!! ????????


    Gjorde skrattgråt-smileys men de blev bara frågetecken ;)
Svar på tråden skicka sms anonymt till flirt?