skicka sms anonymt till flirt?
kan man skicka sms anonymt? frågar åt en vän.
kan man skicka sms anonymt? frågar åt en vän.
Mm, smileys funkar inte om man är inne via mobil
Om du har fått ett nummer av någon och vill kontakta denne, så kanske du inte vill att personen ska kunna googla eller gå in på hitta.se och hitta all info om den som sms:at. Om man inte har kontantkort kan man i stort sett hitta all info om en person så länge man har telefonnumret.
Vad är då vitsen med att höra av sig alls?
Beror på vad du menar med anonymt... Ett random nummer utan namn osv? Ja, kontantkort.
Dolt nummer? Nej, det användes flitigt vid mobbning, hot osv så det plockades bort.
Eh?om du får ett nummer av en okänd person som du ändå blir nyfiken på vill du kanske ändå inte att personen kan få reda på allt om dig innan du vet mer om hen och att hen inte är en eventuell weirdo.
Man bör absolut inte skicka anonymt sms till flirt. Stalkerbeteende som troligare leder till polisanmälan än flirt.
På vilket sätt skulle denna person uppskatta en anonym flirt?
Är inte hela vitsen att det är just dig han får den av?
Är det känsligt att framträda med sig själv för att någon är gift/upptagen? Ja men då ska sms inte skickas alls.
Eh?om du får ett nummer av en okänd person som du ändå blir nyfiken på vill du kanske ändå inte att personen kan få reda på allt om dig innan du vet mer om hen och att hen inte är en eventuell weirdo.
Alla som svarat: läs nr 13, det är alltså en kompis som fått ett tel nummer av en person som VILL att hen ska kontakta denne. Men min kompis vill inte skicka sms till hen med sin privata mobil för då får ju personen reda på ALLT om min kompis...
Alla som svarat: läs nr 13, det är alltså en kompis som fått ett tel nummer av en person som VILL att hen ska kontakta denne. Men min kompis vill inte skicka sms till hen med sin privata mobil för då får ju personen reda på ALLT om min kompis...
Vilket muppig tråd... Din tjejkompis har fått ett nummer, och vågar inte outa sitt nummer. Vad är problemet? Det finns 100-tals appar. Snapchat, whatsapp, telegram mfl. Där dom kan skriva/ringa till varandra anonymt. Sen om man blir bekväm ta det vidare.
Känns som tidigt 2000- tal hela denna diskussion, eller är din vän 7 år.