Hatar att vara kär
Just nu hatar jag verkligen att vara kär då det enda jag går runt å tänker på är när hör han av sig?
Blir galen på detta! Har märkt en förändring i hans skrivande sen sist vi sågs. Innan va han mer på och angelägen att skriva. Nu känns det lite som att han backar och jag vet inte varför. Kan han ha tappat intresset, har han inte samma behov av att skriva längre eller är han upptagen?
Vet att han jobbar nu men tidigare så hörde han av sig ofta ändå. Sett att han varit aktiv, även om det inte är så pålitligt, men har inte klickat upp mitt meddelande. Innan brukade han rätt snabbt klicka upp det men svarade inte alltid direkt utan kunde ta nån timme. Tycker att han blivit allmänt segare på att svara även om han alltid svarar inom några timmar. Ibland händer det att han svarar rätt snabbt som i helgen när han var ute på krogen med sina polare. Då svarade han å skickade bilder med.
Vet att jag har ett bekräftelsebehov och kan bli lätt osäker när jag får känslor för någon och vet inte om han känner samma. Men jag vet inte hur jag ska hantera det. Inget som någon märker direkt utan det är mer knas i mitt huvud.
Någon som har något råd eller några lugnande ord?