Scrootie skrev 2019-12-01 09:33:23 följande:
Hej, är det några kvar i den här tråden?
Skulle gärna vilja veta vad ni som kan detta tror om den här kurvan. Är på Äl +10 idag enligt grafen, och testade negativt nu på morgonen.
Den kändes lite ojämn i temp? Men kan det vara en implantationsdipp ÄL+6/7? Vissa får en sådan och efter den ska tempen vara högre än den var innan dippen. Men är inte superkunnig :)
Ser att du har samma BIM som mig, testade också imorse med negativt. Vänta några dagar till skulle jag säga :D
Scrootie skrev 2019-12-01 09:33:23 följande:
Hej, är det några kvar i den här tråden?
Skulle gärna vilja veta vad ni som kan detta tror om den här kurvan. Är på Äl +10 idag enligt grafen, och testade negativt nu på morgonen.
Den ser lite ojämn ut i temp? Har du tempat länge?
Annars är det ju en dipp ÄL+6/7, kan det vara en implantationsdipp? :) Vissa får det, och då blir tempen högre än den var innan efter dippen och det är det för dig.
Ser att du har BIM 5/12, som mig. Tog också ett test imorse som visade negativt. Skulle säga att du får vänta några dagar och testa igen :) Kanske på BIM om mensen inte kommer. Vet att man är otålig och ivrig!
Men detta pga hcg som bildas vid en graviditet skjuter i höjden BIM. Skickar med en graf :)