• Zandylina

Fertility Friend kurvor! Följas åt.

Hej.
    Startar denna tråd då jag ej såg någon aktiv tråd för FF appen där vi kan posta våra kurvor och ge varandra stöd och följas åt till plusset!

Bifogar nedan min kurva från denna månaden då jag e ganska konfunderad.
    Sitter på BIM dagen idag tempen ännu hög å lätt illamående men oklart gravtest med RFSU i morse.Hade som brännande värk i livmodern igår men idag som bortblåst, dock känns det som nåt är där så att säga lite svårt att beskriva.

• Svar på tråden Fertility Friend kurvor! Följas åt.
  • Zandylina

Tänkte titta in här och se om nån ännu kvar eller om finns nya... jag ska ha BIM i morgon den 21/11 men ingen tillstymmelse till mens inga spottings som jag alltid har och plussade nog med ett babyplan extra tidigt test igår och svaga plus på RFSU test idag...
    Haft ont i vårtgårdarna ca en vecka inte i själva brösten, idag kom värsta illamåendet som sitter i än och haft nästan kräkningar med.
    är konstant kissenödig så hoppas verkligen går vägen.
    Tempen e ännu hög så denna gången Kanske det går vägen.. 
    Bifogar bilder på min kurva samt mitt Babyplan test.

• Zandylina

Tänkte titta in här och se om nån ännu kvar eller om finns nya... jag ska ha BIM i morgon den 21/11 men ingen tillstymmelse till mens inga spottings som jag alltid har och plussade nog med ett babyplan extra tidigt test igår och svaga plus på RFSU test idag...
    Haft ont i vårtgårdarna ca en vecka inte i själva brösten, idag kom värsta illamåendet som sitter i än och haft nästan kräkningar med.

• Zandylina

• boshab
    Zandylina skrev 2019-11-20 19:58:54 följande:

Tempen är ju fortsatt hög och du har symptom. Hoppas att du är gravid! :D
  • Zandylina

Dagens kurva och även test tror jag lyckades äntligen!!!

Nu ska den lille bara stanna kvar med.

Hur går det för er andra??

• boshab

Så här den månadens kurva ut än så länge. Har haft molvärk i livmodern i 4-5 dagar nu. Igår och idag har jag bruna flytningar, vilket jag inte brukar ha (nidblödning??).

Hoppas så innerligt! BIM 5/12.

• Scrootie

Hej, är det några kvar i den här tråden?

Skulle gärna vilja veta vad ni som kan detta tror om den här kurvan. Är på Äl +10 idag enligt grafen, och testade negativt nu på morgonen.

• boshab
    Scrootie skrev 2019-12-01 09:33:23 följande:

Skulle gärna vilja veta vad ni som kan detta tror om den här kurvan. Är på Äl +10 idag enligt grafen, och testade negativt nu på morgonen.

Den kändes lite ojämn i temp? Men kan det vara en implantationsdipp ÄL+6/7? Vissa får en sådan och efter den ska tempen vara högre än den var innan dippen. Men är inte superkunnig :)

Ser att du har samma BIM som mig, testade också imorse med negativt. Vänta några dagar till skulle jag säga :D
    Scrootie skrev 2019-12-01 09:33:23 följande:

Den ser lite ojämn ut i temp? Har du tempat länge?

Annars är det ju en dipp ÄL+6/7, kan det vara en implantationsdipp? :) Vissa får det, och då blir tempen högre än den var innan efter dippen och det är det för dig.

Ser att du har BIM 5/12, som mig. Tog också ett test imorse som visade negativt. Skulle säga att du får vänta några dagar och testa igen :) Kanske på BIM om mensen inte kommer. Vet att man är otålig och ivrig!

Men detta pga hcg som bildas vid en graviditet skjuter i höjden BIM. Skickar med en graf :)

• boshab

Vet inte riktigt vad som hände, skulle skicka ett svar men det försvann så skrev ett nytt. Jaja. Blev lite rörigt, sorry! :)

Svar på tråden Fertility Friend kurvor! Följas åt.