Vad tycker du om analsex?
Vill du ha analsex?
Vill du ha analsex?
Min fru gillar det mycket. Brukar funka bra med stor buttplug också. Så skönt
Japp de är väldigt skönt med rätt partner.
Har mycket med avslappningsteknik hos mottagaren att göra. Skulle jag trycka in ett finger i baken på frugan när hon inte är beredd skulle hon inte tycka det var speciellt skönt (och ge mig en smäll förmodligen) men när hon är riktigt kåt kan jag ta henne analt utan nån uppvärmning alls.
Men oftast mjukar jag upp henne med först 1-2 fingrar först, eller nån leksak typ buttplugg.
Men har varit med kvinnor tidigare som bara bytt hål när de har ridet mig.
Och de har INTE varit slappa på något sätt.
Blod har vi aldrig varit med om.
Handlar även om att mannen ska slappna av så han inte är så stor och hård, halvmjuk och halvstor är mycket bättre vid penetrering.
Nja, det håller jag väl inte direkt med om. Och inte min fru heller. Hård kuk känns bäst!
Men var och en har ju rätt till sin åsikt.
Förlåt om jag är löjlig nu men jag vill gärna ha analsex med min man, bara att jag är så förbannat bajsnojjig. Förbereder ni er innan på något sätt, händer det olyckor? Vi har lekt lite med en buttplug och det var skönt men min största rädsla är fan att va ofräsch.
Svårt att ge ett bra svar, om jag ligger med en kille så är det inga problem att sätta på honom bakifrån, då är det inte så många hål att välja på. Är lite osäkrare på att låta någon sätta på mig då jag är orolig att jag ska vara ofräsch där bak.
Ligger jag med en tjej tycker jag inte det finns någon mening med analsex, de har ett annat hål som fungerar mycket bättre och som är mera gjort för sex.
Gäller precis vid första införandet, förstod du inte det?
skulle lägga till 1 punkt i röstningen.
Har inte gjort det men skulle vilja prova
Jag gillar att ha analsex med min kvinna. Både fingerpulla henne i analen och analknulla. Föra ollonet fram och tillbaka på hennes anus. Sedan föra in kuken i stjärten. Men fittknull har vi mest kanske 80 procent av all sex.
När jag kollar på porr är det analsex.
Jag blir extremt kåt då. Det bara är så.