• Gaia13

KUB V 14+5. Någon som ser om det blir en Flicka eller pojke? Tacksam för all hjälp!

Hej. Jag är gravid med mitt första barn. Var på KUB i Måndags och har sedan funderat på könet oavbrutet, vill ju så gärna veta. Jag har ingen erfarenhet alls av att tyda kön, har kollat lite på nätet och efter det tycker jag mig se att det blir en Flicka. Är jag helt ute och cyklar? ???? Tacksam om någon kunde hjälpa mig????

• Svar på tråden KUB V 14+5. Någon som ser om det blir en Flicka eller pojke? Tacksam för all hjälp!
  • Johanna1986

Nubben syns tydligt på denna bilden å den e rak vilket tyder på flicka. Hjässan e fint rundad vilket tyder på flicka.

• Johanna1986

Inte jag tyvärr. I vilken vecka e bilden tagen? Man ser inte nubben eller Huskvarna riktigt i profil.

Fäctore skrev 2019-09-26 18:17:15 följande:

Hej,

Kan någon lösa av kön på mina bilder?

• Anonym (Flicka)

Jag skulle säga flicka efter nubben som sticker rakt ut.

Undrar om någon kan se på min bild? Tror inte nubben syns men är osäker? Vet inte hur man avgör på skallteorin.

• Anonym (Ni)

Jag gissar flicka! Skallformen är rundad och inte ?fyrkantig?. Nubbens vinkel med bäckenet pekar framåt och inte snett uppåt.

Väldigt fin bild! Skulle bli förvånad om det är en pojk. :P

Uppdatera gärna!

Svar på tråden KUB V 14+5. Någon som ser om det blir en Flicka eller pojke? Tacksam för all hjälp!