• Anonym (Tell me!)

Din absolut bästa duschcreme!

Vilken duschcreme eller tvål är din favorit?

Min är nog original Dove duschcreme. Den doftar tvål och inte körsbärsblom, jordgubbe eller gud vet vad. Den doftar inte för starkt och torkar inte ut min hud.

• Svar på tråden Din absolut bästa duschcreme!
  • Roxwell

Den är min favvo också!

Samt Dover nya duschmousse som passar perfekt vid rakning

• Anonym (Tell me!)
    Roxwell skrev 2019-09-26 22:41:04 följande:
    Den är min favvo också!
    Samt Dover nya duschmousse som passar perfekt vid rakning
    Kul att vi gillar samma! Jag gillade inte moussen alls dock. Tyckte inte alls om doften, coconut nånting, och sen gled inte rakhyveln så bra. Jag hade hoppats att jag skulle gilla den så jag hade sluppit att ha två olika flaskor i duschen men så blev det inte.

Skulle vara roligt om fler ville svara också. Solig
  • Anonym (Mys)

Ogillar billigare duschcremer från mataffären. De funkar väl om man måste men tycker dofterna är både platta och skarpa.

Gillar Lush, Other Stories och någon från Rituals. Särskilt Lush är väldigt dryga och räcker väldigt länge. Gillar när doften är mer sammansatt och inte bara doftar ?fräscht?

• Anonym (Tell me!)
    Anonym (Mys) skrev 2019-09-27 16:33:04 följande:
    Ogillar billigare duschcremer från mataffären. De funkar väl om man måste men tycker dofterna är både platta och skarpa.

Gillar Lush, Other Stories och någon från Rituals. Särskilt Lush är väldigt dryga och räcker väldigt länge. Gillar när doften är mer sammansatt och inte bara doftar fräscht
    Jag har någon slags hatkärlek till Rituals. Har testat alla och tycker bäst om den röda och vita. Den vita doftar noll och ingenting efteråt vilket iofs inte är dåligt i mitt fall då jag inte är tokig i dofter. Men ibland gillar jag den röda och vita och ibland tycker jag att främst den röda luktar blää. Konstigt.

En annan jag gillar är banan från Body shop men även den doftar ingenting så fort man har sköljt av den.

• Anonym (Avokado)

Gillar också Dove, men föredrar den som luktar avokado. Palmolive gourmet är även trevlig.

• Duckan

Jag är inte så noga med vilken jag har men nu har det slumpat sig att jag fått Rituals i gåva några ggr. Hittills är den gröna, Dao, min favorit.

Lush, luktar de som badbomberna gör typ? Älskar de dofterna.

• Anonym (F)

Älskar Molton Brown speciellt Orange and Bergamott.

Till jul brukar det komma ut paket med småflaskor med olika dofter. Dryg duschkräm.

• Anonym (Torris)

Nuxe Face and body ultra-cleansing gel

Svar på tråden Din absolut bästa duschcreme!