Inlägg från: Nellan12 |Visa alla inlägg
  • Nellan12

Dotter nyss fyllda 12 kommer varje natt

Har haft samma problem, löste det ett tag med att jag köpte en dubbelsäng till dotterns rum. Så var jag som fick vandra över till hennes säng varje natt. Hon fyller snart 12 och har precis börjat sova hela nätterna själv.

• Nellan12
    Myhanna skrev 2019-10-09 20:10:56 följande:

Okej så när hon kom gick ni tillsammans tillbaka till hennes säng, det är ju också jobbigt. Så skönt att det löst sig nu

Hon vågade inte gå från sitt rum, mycket som varit läskigt. Blev så efter en vi var med om en svår bilolycka. Så hon stod i sitt rum och grät och ropade, när hon fick mobil ringde hon till mig som sov på nedervåningen. Från början gick jag och hämtade henne, la oss i min säng. Sen försökte jag länge med att bara sitta uppe hos henne tills hon somnade. Men de blev ohållbart. Jag blev så slutkörd för ibland vaknade hon flera gånger per natt. Tillslut blev det denna lösning med dubbelsäng i henne rum, för då behövde jag göra så lite som möjligt varje natt. Det var redan bäddat till mig så jag kunde bara gå upp och lägga mig så nu har hon lärt sig att sova själv.
Svar på tråden Dotter nyss fyllda 12 kommer varje natt