• Anonym (Kaffedraken)

    Sjukligt kåt på styvmamma

    Hej, jag har en styvmamma sen 20 år tillbaks, jag är 25 idag.

    Och det är så att jag hört dem ha sex i alla år,

    och när jag blev könsmogen i yngre dar så började jag fantisera om min styvmamma.

    I början var det bara tankar men sen i kanske 15års åldern började jag gå in på toaletten när hon duschat och låssas som om jag inte visste hon var där. Det är vid denna tiden jag började göra saker jag skäms över, några gånger när hon duschat har jag onanerat samtidigt som jag spionerat på henne mellan duschdraperiet. Filmat henne med telefonen i duschen. Spelat in hennes stön när hon och pappa haft sex.

    Vissa gånger har jag undrat om hon fattar att jag varit nyfiken på henne. Men hon har gjort saker med mig som har fått mig att undra, tex: "råkat" ta mig rakt på kuken när jag stod i kalsonger och t-shirt i köket, när hon skulle sträcka sig runt mig efter en låda där jag stod.

    Hon klippte mig alltid hemma, och vid många tillfällen har hon tryckt brösten i mitt ansikte.

    Men nu kommer det som jag tror gör att jag har onormala fantasier, när jag var 13 hade jag en otrolig smärta under förhuden, så illa att jag grät och hade panik, det visade sig vara "kanten" på ollonet som liksom höll på att lossna när jag blev könsmogen. När jag ligger där och min styvmamma kollar in den så smörjer hon med nån mjukgörande salva och sen masserar hon kuken så skavet från ollonet försvann, och när det gjorde det försvann smärtan men hon fortsatte smeka tills jag får stånd. Och hon poängterar att det är viktigt att smörja in ordentligt, det kanske hade tagit 1min hos en läkare, hon "smörjde in" min penis i minst 10 minuter. Samtidigt som hon smekte mig på mage, bröst och kind. Detta leder till att jag får orgasm och den lilla klick sperma som kom torkade hon bort med sina händer och sa "Nu är vi klara, visst känns det bättre nu"

    En annan historia: pappa var borta över natten, min syster också och jag vaknar mitt i natten av att hon stönar högt, morgonen därpå slog det mig. Hon var ju ensam, alla kan väl tygla sig hyffsat med stönandet när man är ensam tänker jag? Dagen efter är jag ensam en stund på dagen och går då igenom hennes laptop, som hon ej hade rensat historiken på, där såg jag sökningar på bland annat "stepmother son" och en drös med andra saker.

    Senare samma kväll får jag en idé som gjort att jag mått ganska dåligt, jag sätter min webcam på inspelning när jag hör henne gå upp för trappan och hoppas på att hon ska gå in på mitt rum. Vilket hon också gör, där sitter jag och onanerar med slutna ögon och hörlurar på mig, med porr på skärmen. När jag öppnar ögonen är hon borta men dörren står på glänt.

    Jag kollar inspelningen från min webcam, tanken var att jag ville se hennes reaktion. Det hon gjorde var att vända om och gå ut direkt för att sedan stå och tjuvkika i ca 1 minut och så fort jag slutade ser man på filmen hur hon genast går därifrån.

    Det jag känner är skam skam skam... Hur normalt är det liksom att bli kåt på sin styvmor?

    jag skulle aldrig Kunna berätta detta för varken mamma eller pappa, jag skäms för mycket.

    Dessa slags inviter och handlingar hon gjort, har gjort att jag känner mig skamsen och ledsen.

    Jag är lätt förstörd, har jättesvårt för närhet med tjejer i min ålder, tänder tex bara på kvinnor 50+ notera att innan hon masserade och smekte mig har jag aldrig haft nått annat än fantasier om henne.

    Nej jag är inget troll och detta är ingen novell, har du inget vettigt att säga var gärna tyst.

  • Svar på tråden Sjukligt kåt på styvmamma
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jo det fattar jag men borde man inte känna avsky normalt sett mot personen istället för att vara kåt på den?

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2019-09-27 23:13:52 följande:

    Jo det fattar jag men borde man inte känna avsky normalt sett mot personen istället för att vara kåt på den?


    Sexuella övergrepp skadar på lite olika plan. Du har fått någon slags felprogrammering. Du var ung och sårbar.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Här var det ungefär samma. Jag var bokstavligen talat livrädd för sex. Jag hade knappt kysst en kille när jag var 14 år. Bara det var obehagligt i början upplevde jag. Blev nerdrogad och våldtagen av en kille när jag var 14 år.. Efter denna händelse så "sålde" jag min kropp. Jag hade fått för mig att det spelade ingen roll.. Använde sex som ett destruktivt beteende. Blev rätt så skadad av denna händelse.. Jag behandlade min kropp negativt.

    Jag brydde mig inte om mig själv..

    Nu i dag är jag 30+ och har en fin partner som behandlar min kropp som ett tempel och har i sin tur under flera år fått mig att inse att min kropp är värdefull .. och inte bara ett redskap för sex.

    Du blev våldtagen av din styvmamma. Det sättet sina spår.. Du var i beroendeställning och hon utnyttjade hela situationen. Du tappade kontrollen över dig själv...

    Jag skulle råda dig att prata med någon om det, en psykolog ? För att bearbeta händelsen och kanske hjälp att ta dig vidare ..

    Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Frontline skrev 2019-09-28 00:42:13 följande:

    Fredagstrollen är på g..


    Håller med.
  • Anonym (Kaffedraken)

    OM detta nu skulle va sant så är det enda felet hon gjort det var när hon smorde in dig, hon skulle bara gett dig salvan och pekat vart du skulle smörja.
    För övrigt är det ju du själv som smugit och tjuvkikat på henne, vilket låter som ett rätt obehagligt beteende.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ser inget onormalt i ditt sexuella intresse som tonåring när du t.ex. spionerat på din styvmamma i duschen. Många tonåringar gör sådana saker, så det är verkligen inget konstigt eller onormalt. Det är helt enkelt så mycket hormoner i omlopp under puberteten.

    Sen hade du ett medicinskt problem med din snopp och du tog initiativet och bad din styvmamma om hjälp med att smörja in det. Det var ju helt rätt att hon hjälpte dig med det när du tog initiativet och bad om det. Felet hon gjorde var att hon fortsatte tills du fick utlösning. Det i sig var förstås ett sexuellt övergrepp enligt lagens definition. Detta inträffade dock bara en gång under 15 år och hon fortsatte inte och tog aldrig slälv initiativ till att utsätta dig för fler övergrepp. Tyvärr är inte föräldrar perfekta och nästan alla kan berätta om fel och misstag som de gjort i relation till sina barn. Jag tycker på det hela taget att din styvmamma verkat vara en bra förälder.

    Idag verkar du ha ett sexuellt intresse för henne och en sexuell fixering vid henne. Ni är båda vuxna människor. Du befinner dig inte på något sätt i en beroendeställning till henne. Om ni idag skulle inleda en sexuell relation så kan jag inte se att det skulle vara ett lagbrott även om många skulle tycka att det vore mycket olämoligt. Ni kan dock båda själva inse vilka konsekvenser det skulle kunna få så ni kan välja att agera på era impulser eller att avstå.

    Framförallt tycker jag inte att du ska skämmas. Det du beskriver är inte onormalt. Det är ovanligt men händer då och då att man inleder en sexuell relation till sin före detta styvmamma eller styvpappa. För din del skulle det kanske vara ett sätt att komma över din sexuella fixering vid henne.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Man får väl se det från den ljusa sidan, verkar iallafall som att alla parter i denna bonusfamilj kommer väldigt bra överens.

Svar på tråden Sjukligt kåt på styvmamma