• Anonym (Marita)

Maken blivit helt gråhårig sista året :(

Jo det är så att min make har fått grått hår och skägg. Jag har stört mig på hans gråa hår i ett par år nu men det var liksom enstaka hår, men nu är allt helt grått. På huvudet och skäggväxten. Detta har hänt i år.

Vältränad fin kropp men aldrig vart särskilt attraktiv i ansiktet och grått hår och skägg gör det ju inte bättre direkt...Rynkor osv på det. Man ser verkligen hur gammal han har blivit även om kroppen är bra. Han är 45 och det syns verkligen att han är 45. trots kroppen.

Vad skall en göra åt detta?? Det är verkligen något som stör... 

• Svar på tråden Maken blivit helt gråhårig sista året :(
  • bastardized

Det naturligaste som finns är att åldras och att kroppen på olika sätt också visar detta. Förmodligen är du lika raserad som honom men förbiser dina egna brister.

• Anonym (Dumpa)
    Anonym (Marita) skrev 2019-09-29 00:07:22 följande:

Jo det är så att min make har fått grått hår och skägg. Jag har stört mig på hans gråa hår i ett par år nu men det var liksom enstaka hår, men nu är allt helt grått. På huvudet och skäggväxten. Detta har hänt i år.

Vältränad fin kropp men aldrig vart särskilt attraktiv i ansiktet och grått hår och skägg gör det ju inte bättre direkt...Rynkor osv på det. Man ser verkligen hur gammal han har blivit även om kroppen är bra. Han är 45 och det syns verkligen att han är 45. trots kroppen.

Vad skall en göra åt detta?? Det är verkligen något som stör... 

Tycker att du ska lämna, jag hade aldrig accepterat något sådant. Män är så svinaktiga nuförtiden, det var helt klart bättre förr när de behöll sitt bruna hår. Mitt ex hade mage att tappa håret, wtf liksom, men han är som sagt ett ex av en anledning...
  • Anonym (Fytusan)
    Anonym (Dumpa) skrev 2019-09-29 00:15:12 följande:

Tycker att du ska lämna, jag hade aldrig accepterat något sådant. Män är så svinaktiga nuförtiden, det var helt klart bättre förr när de behöll sitt bruna hår. Mitt ex hade mage att tappa håret, wtf liksom, men han är som sagt ett ex av en anledning...

Håller med. Mitt ex var verkligen lika provocerande och tappade det mesta av håret under ett par år! Hur fasen kan man utsätta sin partner för detta trauma? Nä gör som jag: dumpa och hitta en ny hunk.
  • Fiona M

Jag tycker du ska göra det du kan: jobba med dig själv.

Alla åldras, lär dig hantera det. Har du bara yta kommer du få det jävligt tufft.

• Anonym (ångermanlänning)

Nuförtiden färgar ju till och med en del unga killar håret grått. Släpp det bara och tänk på hans inre.

• Pentra

Shit! Hur hårt har du festat eg? Fredagen var i FÖRRGÅR!

• Mackan1978

Om man blir gråhårig. Vad kan man göra åt det? Antingen låter man det vara eller så färgar man det.

• Mackan1978

Att göra slut med sin man för att han är gråhårig, hur tänker man då?

Nästa man lär också bli gråhårig, förr eller senare.

• sextiotalist

Acceptera att det är naturligt. Sambon var helt gråhårig före 50.

Svar på tråden Maken blivit helt gråhårig sista året :(