• Vickyb

Nummer till sjukvårdsupplysningen ?? Svar snabbt

Som det står i rubriken.

Numret till Sjukvårdsupplysningen??

Är det bra för barn med 40 graders feber att dricka varm välling ? Ska man ge dom kall istället kanske ??

♡ Stolt Mamma till Linnéa ♡
  • Svar på tråden Nummer till sjukvårdsupplysningen ?? Svar snabbt
  • smurfisar

0771177500 I kronoberg i allaf all

• Vickyb

Ok. i Ggb då ?? Ska kolla på gula sidorna igen.. =)

• JCA

0771801801 har vi här men jag undrar om det int eär olikaberoende på vart man bor?

Det spelar nog inte så stor roll om vällingen är varm eller kall skulle jag tro. Det viktiga är att dom får i sig vätska överhuvudtaget.

Välling kan framkalla slem, särskilt när de är sjuka. Om barnet har problem med det kan du blanda tunnare välling, kanske hälften pulver än vad det ska vara.

Ta av barnet alla kläder och lägg bara ett tunt lakan över barnet när det sover. Ha svalt i rummet.

• JCA

Inte i gula sidorna, i sjukvårdssidorna. Dom är väl blåa? Jag bor i Hyssna.

• Vickyb

Hitta tusan inte det nånstans..

• JCA

Men ring det nummret som jag gav dig då. Vi tillhör ju samma län iallafall... Jag tror att det nummret är knutet till Södra älvsborgs sjukhus. Det är den barnmottagningen som man blir kopplad til iallafall.

• Vickyb
    Jag hitta numret till sjukvårdsupplysningen i Gbg. 7031500 var det !! Tack iaf !! =)
  • JCA

Vad bra Jag sökte på eniro på webben och fick fram det till slut

• Vickyb

Jaså okey.. Ja nu ser jag. Jag fick numret av en kompis som har barn oxå.. Men jag skriver upp det numret med.. tack så hemskt mycket !!

• Vickyb

Haha.. Va då snurrig.. Ser nu att det är samma nummer, fast olika skrivet. *skrattar*

• JCA

*S* Ja, ibland snurrar det till sig rejält... Hur gick det då?

Svar på tråden Nummer till sjukvårdsupplysningen ?? Svar snabbt