• Anonym (Är det olagligt?)

Är det olagligt att ljuga för att få naken bilder av någon?

Får man låtsas exempelvis vara en kvinna för att naken bilder exempelvis av en man?

Personen skulle inte ge nakenbilder om jag inte hittar på en påhittad person.

Säker på att personen skulle ge naken bilder om någon skulle fråga hen som hen är intresserad av.

• Svar på tråden Är det olagligt att ljuga för att få naken bilder av någon?
  • klyban

Kolla på porr, där är alla nakna.

hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!

Om man vill se personer som man känner nakna är det enda sättet

Får man starta ett fejkkonto som påhittad kvinna exempelvis och sedan skickar folk en massa penisbilder till en

Anonym (Är det olagligt?) skrev 2019-10-03 20:44:15 följande:

Får man starta ett fejkkonto som påhittad kvinna exempelvis och sedan skickar folk en massa penisbilder till en

?
  • Pilsner
    Anonym (Är det olagligt?) skrev 2019-10-03 20:40:55 följande:

Får man låtsas exempelvis vara en kvinna för att naken bilder exempelvis av en man?

Säker på att personen skulle ge naken bilder om någon skulle fråga hen som hen är intresserad av.

Troligen klassas detta som bedrägeri. Med stor sannolikhet olagligt.
  • Fiona M
    Anonym (Är det olagligt?) skrev 2019-10-03 20:43:27 följande:

Om du vill se en person du känner naken borde du väl kunna vara ärlig med det.
    Svarar du nej så tänk på varför du svarar som du gör och lämpligheten i att då ljuga för att få det du vill.
  • Anonym (Kanonen)
    Anonym (Är det olagligt?) skrev 2019-10-03 20:40:55 följande:

Ja, kör på bara. Den som är så dum att den skickar näckbilder på sin skrynkliga snorre till random konton på nätet får skylla sig själv. Vad skulle de göra tror du om de kommer på att du är en pervers man? Gå till snuten? Skit samma liksom.
  • Anonym (.)

Jag hoppas det är olagligt.

Sök på porr istället

• klyban
    Anonym (Är det olagligt?) skrev 2019-10-03 20:43:27 följande:
    DÅ är det dax att söka hjälp för dessa problemen.
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Anonym (A)
    klyban skrev 2019-10-03 22:15:17 följande:
    DÅ är det dax att söka hjälp för dessa problemen.
    +1
Svar på tråden Är det olagligt att ljuga för att få naken bilder av någon?