• älskam­igmuch­o
    Sun 6 Oct 2019 04:24
    779 visningar
    9 svar
    9
    779

    sex inför trekant?

    Jag har haft sex med en massa olika par o älskar att ha trekanter med kåta män o kvinnor. Många av männen vill ha sex med mig innan kvinnan vill ses. Jag har haft sex med en del män som vill knulla mig o säger att jag ska bli hans o fruns njutning snart bara han får min kropp ett par gånger till... ofta o gärna knullar de mig m sen drar sig frun ur eller kommer annat i vägen o de vill använda mig som en hora ett tag till... är det ok?

  • Svar på tråden sex inför trekant?
  • Anonym (vido)
    Sun 6 Oct 2019 07:10
    #1

    Det låter som att du blir blåst tjejen, men om du vill ha trekant med mig o frugan ska jag gärna prova dig ordentligt först!

  • Sun 6 Oct 2019 08:27
    #2

    När du använder ord som "utnyttja" och "använda" så funderar jag på hur mycket du får ut av det du gör? Såklart det är ok att ha sex bara på 2, men om du enbart vill ha sex med par så ska du ju inte ställa upp på annat. Det är ju ett val du har. Efter att ha läst många av dina trådar så tror jag inte du själv förstår att du har ett val, att det är du som själv får bestämma över ditt sexliv.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Letitd­ream
    Sun 6 Oct 2019 08:59
    #3

    Undrar om det ens finns någon fru eller om frun ens vet om att mannen prasslar.

  • Anonym (.)
    Sun 6 Oct 2019 09:17
    #4
    Letitdream skrev 2019-10-06 08:59:02 följande:

    Undrar om det ens finns någon fru eller om frun ens vet om att mannen prasslar.


    +1

    Undrar om ts ens pratat med frun själv på telefon eller webkamera....
  • Anonym (korka­d)
    Sun 6 Oct 2019 10:03
    #5
    älskamigmucho skrev 2019-10-06 04:24:45 följande:

    Jag har haft sex med en massa olika par o älskar att ha trekanter med kåta män o kvinnor. Många av männen vill ha sex med mig innan kvinnan vill ses. Jag har haft sex med en del män som vill knulla mig o säger att jag ska bli hans o fruns njutning snart bara han får min kropp ett par gånger till... ofta o gärna knullar de mig m sen drar sig frun ur eller kommer annat i vägen o de vill använda mig som en hora ett tag till... är det ok?


    Alltså är du korkad?
  • Ful Anka
    Sun 6 Oct 2019 10:57
    #6
    älskamigmucho skrev 2019-10-06 04:24:45 följande:

    Jag har haft sex med en massa olika par o älskar att ha trekanter med kåta män o kvinnor. Många av männen vill ha sex med mig innan kvinnan vill ses. Jag har haft sex med en del män som vill knulla mig o säger att jag ska bli hans o fruns njutning snart bara han får min kropp ett par gånger till... ofta o gärna knullar de mig m sen drar sig frun ur eller kommer annat i vägen o de vill använda mig som en hora ett tag till... är det ok?


    Haha, sicken trolltråd alltså. Den var faktisk uppiggande.
    This is my life and I don't care
  • Sun 6 Oct 2019 11:01
    #7
    Ful Anka skrev 2019-10-06 10:57:53 följande:

    Haha, sicken trolltråd alltså. Den var faktisk uppiggande.


    Ja, han är underhållande :) Fint till morgonkaffet!
  • Sun 6 Oct 2019 11:49
    #8

    Så är det ofta, mannen fantiserar ihop nån slags fantasibild där även frun deltar, dock har de inte pratat med frun om detta, samma sak med personer med öppet förhållande, då man ber att få höra det direkt från partnern går inte det av olika anledningar.

  • Anonym (Jaha du)
    Sun 6 Oct 2019 13:28
    #9

    Oj, är du ifarten igen? Ja enligt alla dina andra trådar så blir du ju ofta utnyttjad av olika män. Du hade ju en man som brukade låna ut dig till sina kompisar när han hade fest.

Svar på tråden sex inför trekant?