• deski

Hur överlever man hjärtesorg

När är livet trååkiiigaast - när du har barneh hemma - eller när du är ensam?

• deski
    2kids skrev 2019-10-10 09:09:03 följande:
    [quote=79952835][quote-nick]deski skrev 2019-10-09 23:22:36 följande:[/quote-nick]När är livet trååkiiigaast - när du har barneh hemma - eller när du är ensam?[/

Tråkigt o tråkigt... Det är tuffare just nu med barnen hemma för att jag vill hålla skenet uppe liksom. Är jag själv kan jag sörja och försvinna i min egen värld...
    Vad tänkte du?
    Så häär:

När du är ENSAM är du alldeles ensam antar jag,

När du har barnen är du inte ensam o har barn dvs människor omkring dig

Hur skall livet se ut framöver - du har tydligen lägenhet o han är Boomerang Kid -
    dvs en vuxenbäbis som flyttar till mamzen/papzen o får mat o sevice - antingen
    för en peng eller heeltt graaatiiiis. (vet inte hur gammal han är o vad han skall göra på
    sikt)

Boomerang Kids är ett jätteproblem i USA där männen flyttar tillbaka till mamzen papzen
    för de har inte råd att leva juste med den försörjningsplikt de har mot exfamiljen. Samtidigt
    tar dem öldrickande kompisar mm o kräver att mamzen skall ställa upp o serva

PS - han är inget ensamsläkte - det finn + 4 miljarder män på får jord-
    en del är i förhållande andra vääärdeelöözaa o fattiglappar - ytterigare andra
    kriminella/alkisar/drogare/handekappade - men det blir ändå ett stooort antal kvar
Svar på tråden Hur överlever man hjärtesorg