• Anonym (Man)

Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?

Finns ni män som efter ni fått orgasm kan fortsätta knulla utan att tappa ståndet/vila först? Att du kommer och sprutar i eller på henne och sedan bara fortsätter att penetrera henne eller är det en myt?

Tjejer, ni får också svara hur era män fungerar. Kan din partner fortsätta direkt efter han kommer eller måste han vila? Alt är penetrationen slut för den dagen typ?

• Svar på tråden Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?
  • Anonym (HJK)

Grundkurs 1A

Orgasm och utlösning är inte samma sak ????

• Anonym (HJK)

Skulle varit en blinkande emoji, inte frågetecken efteråt.

• Anonym (Träning ger färdighet)

Kräver träning, men fullt möjligt (jag kan utan preparat) och det är lättare om du är riktigt kåt och utan kondom.
    1. Gör prostataövningar eller runka riktigt mycket så du kan få till ett superhårt stånd,  typ så att ståndet är lika hårt som när du kommer (riktigt hårt ollon). För  exempel se porrstjärnan Mike Adriano, som för övrigt ofta kommer under sina filmer och fortsätter (han använder säkert preparat dock).
    2. Sen behöver du komma över känsligheten som kommer efter orgasm. Här är det bara att köra på efter orgasm, efter ett tag så känns det mindre och mindre. Kommer krävas ett per gånger .

Det här är som kondition det kräver att du är sexuelt akitv/tränar annars dalar förmågan. Jag kan Knulla/runka upp mot 15 gånger/dag om jag vill / har tid

• Anonym (The man)

Har inga problem med att köra vidare kuken sväller och blir grövre efter första gången så partner tycker att det är skönare när det gått för mig en gång

• Anonym (sexy)
    Anonym (Träning ger färdighet) skrev 2019-10-13 17:47:33 följande:

Kräver träning, men fullt möjligt (jag kan utan preparat) och det är lättare om du är riktigt kåt och utan kondom.
    1. Gör prostataövningar eller runka riktigt mycket så du kan få till ett superhårt stånd,  typ så att ståndet är lika hårt som när du kommer (riktigt hårt ollon). För  exempel se porrstjärnan Mike Adriano, som för övrigt ofta kommer under sina filmer och fortsätter (han använder säkert preparat dock).
    2. Sen behöver du komma över känsligheten som kommer efter orgasm. Här är det bara att köra på efter orgasm, efter ett tag så känns det mindre och mindre. Kommer krävas ett per gånger .

Det här är som kondition det kräver att du är sexuelt akitv/tränar annars dalar förmågan. Jag kan Knulla/runka upp mot 15 gånger/dag om jag vill / har tid

Ja det stämmer jag brukar fortsätta efter att jag fått orgasm ända tills jag slaknar ca 1 av 5 av gångerna har jag behållit erektionen och kunnat fortsätta.
    Upplever som dig att fungerar bäst utan kondom

• Anonym (Andreas)

Jag kan men det var några år sen jag testade senast, har inget direkt behov av detta. Jag håller mig hellre tills damen/damerna är nöjda och kommer sen själv. 

• UngGubbeinorr

Jadå, det funkar ibland. Exakt vad det är som gör att det funkar ibland beror nog på flera saker, där även hon ingår i det. Nivån på kåtheten kan ju variera. Är väl samma för kvinnor, ena gången kommer hon tre gånger under samma akt, nästa gång har hon svårt att nå fram. Jag kan alltid fortsätta en stund till efter orgasm, men att åter hårdna på nytt och komma igen funkar inte alltid. Många kvinnor "slaknar" där nere efter orgasm, men kan hon behålla spänsten.. wow. Kan också vara svårt om jag känner att hon fått nog å mest vill ligga å kramas där i sjunde himlen, då ska man nöjt avsluta även om man inte kommer en andra gång. Attraktion spelar också en stor roll, ingen konst att "ladda om" när man har full kontakt med en gudinna.

• Anonym (534162)

jo det går men läkemedelsbolagen och porrindustrin vill att folk ska tro att kuken dör direkt efter satsen för då säljer dom piller och klickbete men grejen är att vissa kroppar kan gå in i nån slags andra andning där nervsystemet inte stänger ner ståndet direkt allt handlar om biorytmer och planeternas läge typ mars i rätt hus gör att du kan köra längre och det finns gamla frenologiska studier som visar att vissa huvudformer ger starkare uthållighet så det är absolut ingen myt men sånt mörkas alltid för folk ska tro dom är svagare än de egentligen är

• Anonym (manlig)

Jag kan göra det ibland, men mycket sällan. Nu var det längesen, så det kanske också påverkas lite av att jag inte är ung längre (nu 40+).

Svar på tråden Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?