• GGN

Hur gör man för att orka?

Ta med dig dottern iväg nånstans i några dagar.

• GGN
    Sommar26 skrev 2019-10-09 10:42:52 följande:

Men att dela nätter kanske är en bra ide men pappan kommer vara sur och trött så länge den idén håller i sig.

Ska försöka bli bättre med att jobba på flaska med henne????????????

Då får han vara sur!! Såhär är det att ha barn! Vad gör han om du drar eller dör, säljer barnen? Ringer sin mamma?
  • GGN
    Sommar26 skrev 2019-10-15 09:24:56 följande:

Tack alla fina för bra råd och fint stöd. Och tack till alla er som haft ett gott bemötande. Trodde inte i min vildaste fantasi att det fanns så många vuxna (gissar att de är det) som faktiskt går in för att vara otrevliga och få andra att må dåligt. Det är ett skrämmande mönster då någon ber om råd.

Men det är skönt att det finns såmånga fina människor som tar sig tid att hjälpa och ge råd.

Nu delar vi på nätter. Jag mår så mkt bättre men pappan är inte så glad även om han var med på det. Inatt har han varit uppe sedan 04. Men tror han måste uppleva det själv. Detta var långt ifrån den jobbigaste natten.

Han klagar tom hur ont han har i kroppen efter att bära på henne vilket jag gjort i timmar. Framförallt då hon hade kolik. Nåja det blir bättre men ni har hjälp mig att inse att jag inte måste ta det själv. Har någonstans trott att det alltid är den som är hemma som ska ta allt med bebisen

Hade din man ingen aning om att det är skitjobbigt att ha småbarn?
Svar på tråden Hur gör man för att orka?