• Anonym (TS)

    Orgasm när man är kissnödig

    Hej!

    Jag har för första gången haft sex och fått orgasm vid samma tillfälle som jag varit väldigt kissnödig.

    Vad är det som rinner ut vid orgasm när man är kissnödig samtidigt?

    Är någonting av det lite urin eller vad är det?

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Orgasm när man är kissnödig
  • Clark73

    Jag skulle tro att det är lite kiss, åh det är mumma! 

  • Perjonsson

    Lite fakta här.

    Orgasmer är olika o vissa har svårt att hålla kiss tilbaka vid vanlig simpel orgasm.

    Men sen har vi sprutorgasm sk squirt som är den lite högre nivån av orgasm påstår jag. Är du nykissad kommer ett sekret enbart men har du kiss så kommer en mix av sekret o kiss eftersom denna typ av orgasm framkallar starka krystnings sammandragningar. Man ser på sprutets färg om kiss är inblandat.

    Däremot har jag faktiskt inte tagit reda på varifrån det kristallklara sekretet kommer ifrån.

    Fontän sprut kan faktiskt även vi killar få men det är få som vet och är en annan skola.

    Tyvärr har många tjejer skräck för att pinsamt kissa i sängen och därmed gör de allt för att hålla tillbaka när det faktiskt är en härlig sprutorgasm på gång.

    Vill man framkalla en sprutorgasm är det oftast med att killen gör komrörelsen med 2 fingrar men varför inte vid intensivt snabbt knullande med kuk el helst dildo i mus el analen.

    Plötsligt känner man att något händer och att kroppen reagerar med att försöka krysta ut leksaken. Men försök hålla tillbaka krystningen lite till men när det inte längre går att hålla tillbaka krystar du rejält som om de ska bajsa kissa och pressa ut leksaken som då bara ska fortsätta pumpa i trånga dej medan det flödar.

    Va inte rädd för lite smuts o lägg skydd i sängen o njut.

  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2019-10-09 22:02:47 följande:

    Lite fakta här.

    Orgasmer är olika o vissa har svårt att hålla kiss tilbaka vid vanlig simpel orgasm.

    Men sen har vi sprutorgasm sk squirt som är den lite högre nivån av orgasm påstår jag. Är du nykissad kommer ett sekret enbart men har du kiss så kommer en mix av sekret o kiss eftersom denna typ av orgasm framkallar starka krystnings sammandragningar. Man ser på sprutets färg om kiss är inblandat.

    Däremot har jag faktiskt inte tagit reda på varifrån det kristallklara sekretet kommer ifrån.

    Fontän sprut kan faktiskt även vi killar få men det är få som vet och är en annan skola.

    Tyvärr har många tjejer skräck för att pinsamt kissa i sängen och därmed gör de allt för att hålla tillbaka när det faktiskt är en härlig sprutorgasm på gång.

    Vill man framkalla en sprutorgasm är det oftast med att killen gör komrörelsen med 2 fingrar men varför inte vid intensivt snabbt knullande med kuk el helst dildo i mus el analen.

    Plötsligt känner man att något händer och att kroppen reagerar med att försöka krysta ut leksaken. Men försök hålla tillbaka krystningen lite till men när det inte längre går att hålla tillbaka krystar du rejält som om de ska bajsa kissa och pressa ut leksaken som då bara ska fortsätta pumpa i trånga dej medan det flödar.

    Va inte rädd för lite smuts o lägg skydd i sängen o njut.


    Det väsentliga med orgasmer är njutningen. Dvs känslan, vare sig man tömmer urinblåsan eller ej.

    Vissa njuter av att urinblåsan ofrivilligt tömms i samband med orgasm, men det finns inget egenvärde i själva vätskemängden. Större mängder är urin från urinblåsan och det kan tömma sig även utan njutning.

    Färgen avgör absolut inte om det är urin eller inte. Du kan få en jätteskön sk "sprutorgasm" med mer gulaktig urin om det finns urin som legat i blåsan innan orgasmtillfället.

    Om man medvetet krysta rökar ju chansen/risken att tömma blåsan. Även mycket tryck mot blåsan och dess sfiniktrar ökar denna tömning.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2019-10-09 22:02:47 följande:

    Däremot har jag faktiskt inte tagit reda på varifrån det kristallklara sekretet kommer ifrån.


    Körtlar i slidan bildar sekret vid upphetsning och delvis vid orgasm, men större mängder av vätska är alltid urin.

    Om vätskan är klar handlar det om att urinen är utspädd, vilket antingen beror på att kvinnan druckit mycket, och /eller att kroppen producerar urin snabbare vid upphetsning och sex. Oavsett om du får sk fontänorgasm eller inte, kommer urinen oftare vara klarare efter sex, antingen du kissar på toaletten eller om du tömmer blåsan vid orgasm. Som jag skrev tidigare kan en orgasm med gul urin komma på precis samma sätt som en orgasm med klar urin. Hur pass koncentrad eller utspädd urinen är, har inget med orgasmkänslan att göra, men om du kissat innan sex är urinen inte koncentrerad och såldes mer klar.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Perjonsson
    New Dawn skrev 2019-10-09 23:50:43 följande:

    Körtlar i slidan bildar sekret vid upphetsning och delvis vid orgasm, men större mängder av vätska är alltid urin.

    Om vätskan är klar handlar det om att urinen är utspädd, vilket antingen beror på att kvinnan druckit mycket, och /eller att kroppen producerar urin snabbare vid upphetsning och sex. Oavsett om du får sk fontänorgasm eller inte, kommer urinen oftare vara klarare efter sex, antingen du kissar på toaletten eller om du tömmer blåsan vid orgasm. Som jag skrev tidigare kan en orgasm med gul urin komma på precis samma sätt som en orgasm med klar urin. Hur pass koncentrad eller utspädd urinen är, har inget med orgasmkänslan att göra, men om du kissat innan sex är urinen inte koncentrerad och såldes mer klar.


  • Perjonsson
    New Dawn skrev 2019-10-09 23:50:43 följande:

    Körtlar i slidan bildar sekret vid upphetsning och delvis vid orgasm, men större mängder av vätska är alltid urin.

    Om vätskan är klar handlar det om att urinen är utspädd, vilket antingen beror på att kvinnan druckit mycket, och /eller att kroppen producerar urin snabbare vid upphetsning och sex. Oavsett om du får sk fontänorgasm eller inte, kommer urinen oftare vara klarare efter sex, antingen du kissar på toaletten eller om du tömmer blåsan vid orgasm. Som jag skrev tidigare kan en orgasm med gul urin komma på precis samma sätt som en orgasm med klar urin. Hur pass koncentrad eller utspädd urinen är, har inget med orgasmkänslan att göra, men om du kissat innan sex är urinen inte koncentrerad och såldes mer klar.


    Du tror dej veta svaret haha så som att större mängd vätska är urin...pytsan.

    Slidsekret är en sak som jag imte ens här pratar om.

    Här handlar det om det som kommer ur urinröret enbart och då handlar det om sekret och urin.

    I porrfilmer kan man se kvinnor som sprutar stora volymer i 7-10 sekunder flera deciliter och då handlar det om fejk där man druckit mycket så att det kommer ut som klar urin och det syns ickså tydligt på konstistensen på vätskan när den hamnar på omgivningen o även kamerali nsen. Urin o vatten är lättflytande och pärlar sig på oljig hud medan squirt sekret påminner om klar babyolja/glidmedel nästan och pärlar sig inte på huden

    Nä äkta squirt är ett lättflytande sekret som har annan konsistens och har imte minsta likhet med urin el vatten och sprutar inte i samma volymer som urin.

    Jag testar detta ideligen genom att framkalla squirt med tom och full uinblåsa tex att kissa och 5 min senare squirta halv deciliter.
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2019-10-12 13:14:04 följande:

    Du tror dej veta svaret haha så som att större mängd vätska är urin...pytsan.

    Slidsekret är en sak som jag imte ens här pratar om.

    Här handlar det om det som kommer ur urinröret enbart och då handlar det om sekret och urin.

    I porrfilmer kan man se kvinnor som sprutar stora volymer i 7-10 sekunder flera deciliter och då handlar det om fejk där man druckit mycket så att det kommer ut som klar urin och det syns ickså tydligt på konstistensen på vätskan när den hamnar på omgivningen o även kamerali nsen. Urin o vatten är lättflytande och pärlar sig på oljig hud medan squirt sekret påminner om klar babyolja/glidmedel nästan och pärlar sig inte på huden

    Nä äkta squirt är ett lättflytande sekret som har annan konsistens och har imte minsta likhet med urin el vatten och sprutar inte i samma volymer som urin.

    Jag testar detta ideligen genom att framkalla squirt med tom och full uinblåsa tex att kissa och 5 min senare squirta halv deciliter.


    Kvinnans körtlar kan producera några milliliter. Är det mer är det urin.

    Det finns ingen annan vätskeblåsa i kvinnans kropp än urinblåsan.

    Det du talar om är hittepå och fantasier, helt utan vetenskap och anatomi.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Perjonsson
    New Dawn skrev 2019-10-20 16:21:13 följande:

    Kvinnans körtlar kan producera några milliliter. Är det mer är det urin.

    Det finns ingen annan vätskeblåsa i kvinnans kropp än urinblåsan.

    Det du talar om är hittepå och fantasier, helt utan vetenskap och anatomi.


    Nä det är du som är ute o snurrar även om kanske just du nu inte funkar som andra normala.

    Så du tror på allvar att jag inte kan avgöra skillnaden på urin och squirt sekret.

    Vad har du för uttalande om att män skulle kunna squirta ???
  • Anonym (A)
    New Dawn skrev 2019-10-09 21:26:17 följande:
    Större mängder vätska vid orgasm är ALLTID urin.
    +1
  • New  Dawn
    Perjonsson skrev 2019-10-20 18:36:53 följande:

    Nä det är du som är ute o snurrar även om kanske just du nu inte funkar som andra normala.

    Så du tror på allvar att jag inte kan avgöra skillnaden på urin och squirt sekret.

    Vad har du för uttalande om att män skulle kunna squirta ???


    Haha!

    Tror du, på fullaste allvar, att den medicinska forskningen missat en ytterligare vätskeblåsa hos kvinnan.

    Trots obduktioner, operationer, avancerade PET kamraundersökningar, magnetkameraundersökningar, och skiktröntgen. Tror du verkligen att man hela tiden missat denna "orgasmblåsa".

    Nej den finns ingen "squirtblåsa". Det finns inget "squirtsekret" om det rör sig om större mängder än några milliliter. Punkt.

    Eller tror du att endast vissa kvinnor är skapade med denna "extra blåsa" ?

    Låt mig då höra vad du tror händer om dessa kvinnor INTE får fontänorgasm, (Tex om de blir störda) vad händer då med vätskan?

    Jag tror på allvar att du lever i fantasiernas värld, präglat av bilden att mannens orgasm som norm, och där det känns sååå kittlade och späännade OM nu kvinnans orgasm liknade mannens, för det vore ju så mycket igenkänning då.
    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Orgasm när man är kissnödig