• Nandez

    Bonde söker fru 2019

    Väcker tråden till liv.. Nytt år och ny säsong av Bonde Söker Fru sänds ju just nu på tv4. Några fler som kikar? Någon speciell bonde ni hoppas extra mycket på? Kan ni försöka gissa redan nu vem av brevskrivarna bönderna tros välja i slutvalet? Foten i munnen Alltid kul att diskutera!

    Startar en ny Bondetråd.
  • Svar på tråden Bonde söker fru 2019
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-26 18:33:47 följande:
    Ja det är bra att kanalen är tillbaka...På söndag den 5/1-20 börjar Farmen.
    8/1-20 börjar Mästerkockarna.
    Fångarna på Fortet vet bara inte vilken dag.
    Let´s Dance 23/3-2020.
    Big Brother börja i början på nästa år
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-27 18:00:04 följande:
    Big Brother börja i början på nästa år smile1.gif
    Oj börjar Big Brother också? Har ju inte varit på fler år.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-28 22:16:29 följande:
    Oj börjar Big Brother också? Har ju inte varit på fler år.
    Ja, senast var 2015. Det ska vara fyra porogramledare samt pågå i 100 dagar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-28 22:25:00 följande:
    Ja, senast var 2015. Det ska vara fyra porogramledare samt pågå i 100 dagar.
    Ja jag vill minnas att det vart några år sen sist vi fick se Big Brother. 
    100 dagar blir länge för den som vill vinna :) Lär nog bli många oenigheter bland deltagarna som inte får ha med sina mobiler och hoppas även att det inte visas alldeles för mycket snusk som det vart tidigare för det är en massa barn och ungdomar som också kollar på programmet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-29 00:13:53 följande:
    Ja jag vill minnas att det vart några år sen sist vi fick se Big Brother. 
    100 dagar blir länge för den som vill vinna :) Lär nog bli många oenigheter bland deltagarna som inte får ha med sina mobiler och hoppas även att det inte visas alldeles för mycket snusk som det vart tidigare för det är en massa barn och ungdomar som också kollar på programmet.
    Förra gången var det ingen snusk. Jag har 24/7, det som är intressant. Kvällsprogrammen klipps och trixas så att det jag sett under dagen knappt går att känna igen. Det längsta BB var 116 dagar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-29 13:51:18 följande:
    Förra gången var det ingen snusk. Jag har 24/7, det som är intressant. Kvällsprogrammen klipps och trixas så att det jag sett under dagen knappt går att känna igen. Det längsta BB var 116 dagar.
    Var det inte? Kommer inte i håg. Ok så du kan se allt det gör när du har 24/7. Jag har bara tid att titta på kvällen eftersom jag jobbar eftermiddag / kväll.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-29 22:30:21 följande:
    Var det inte? Kommer inte i håg. Ok så du kan se allt det gör när du har 24/7. Jag har bara tid att titta på kvällen eftersom jag jobbar eftermiddag / kväll.
    Ja, då ser man allt. Hur de interagerar, löser uppdrag m.m. Tittar dock inte på kvällarna just, bara om jag vet att det ska hända något. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-12-30 16:03:16 följande:
    Ja, då ser man allt. Hur de interagerar, löser uppdrag m.m. Tittar dock inte på kvällarna just, bara om jag vet att det ska hända något. 
    Så du menar att man missar när man inte ser hela dygnet massa som händer?
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-12-30 18:22:50 följande:
    Så du menar att man missar när man inte ser hela dygnet massa som händer?
    Ja, det gör man men på kvällsprogrammet brukar dom försöka å med huvudragen, tittar på det , inte på liven.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-01 13:57:34 följande:
    Idag kördes den första trailern för Big Brother, där de säger att BB kommer snart smile1.gif
    Jag läste om Big Brother att man fortfarande söker deltagare.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-01 15:27:00 följande:
    Jag läste om Big Brother att man fortfarande söker deltagare.
    Jo, jag vet att man fortfarande kan söka till BB. Idag gick BB ut med at BB startar i början av februari.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-01 17:00:08 följande:
    Jo, jag vet att man fortfarande kan söka till BB. Idag gick BB ut med at BB startar i början av februari.
    Kul då har man nåt att vänta på :)
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-01 17:58:14 följande:
    Kul då har man nåt att vänta på :)
    Visst är det
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-01-01 22:05:05 följande:
    Hoppas på trevlige deltagare.
    Ja det hoppas jag med att det blir trevliga vanliga deltagare. Hoppas bara det inte kommer in folk som redan är kändisar för det är inte rättvist mot vanliga människor som inte levt med kameror runt om sig.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-01-01 22:51:09 följande:
    Ja det hoppas jag med att det blir trevliga vanliga deltagare. Hoppas bara det inte kommer in folk som redan är kändisar för det är inte rättvist mot vanliga människor som inte levt med kameror runt om sig.
    Det hoppas jag med.
Svar på tråden Bonde söker fru 2019