40+ och gravid - här samlas vi :)
Äter också folsyra, Q10, melatonin, b12, d vitamin, inosytol, Smörjer med progesteronkräm efter äl. Ska börja med dhea också..
Äter också folsyra, Q10, melatonin, b12, d vitamin, inosytol, Smörjer med progesteronkräm efter äl. Ska börja med dhea också..
Hej! Allihopa! Jag är 43 år och har precis pussat. Har haft en missed abortion och ett x två senaste gångerna jag varit gravid så nu hoppas vi på 3:e gången gillt! Det här blir mitt 5:e barn.
Hej!
Hoppar in här också! Fyller 41 i år. Hade ett ma i vintras och har precis plussat igen. Mitt 5:e barn. Är försiktigt glad, vet att missfallsrisken är stor i min ålder. Men hoppas det går vägen såklart!
Hej
Får jag vara med här? Fyller inte 40 förrän om ett år..
Jag är gravid i vecka 28 med mitt 5:e barn en lite pojke, har 4 tjejer sen innan födda 04,06,08 och 11:)
Hej
Jag är gravid i vecka 28 med mitt 5:e barn en lite pojke, har 4 tjejer sen innan födda 04,06,08 och 11:)
Hej