Sambo Utan bh på en hemmafest och utgång
Vad anser ni om att din flickvän går på fest utan bh När du inte är med.
Varför väljer du tjej som har pojkvän att gå på fest såhär ? Vad tänker ni andra tjejer som har bh på sig?
Varför väljer du tjej som har pojkvän att gå på fest såhär ? Vad tänker ni andra tjejer som har bh på sig?
Att en tjej går på fest med eller utan behå (så länge hon har kläder på överkroppen i övrigt) har ingenting med om hon har pojkvän eller inte att göra. (Och pojkvännen har inget med det att göra).
Jag tänker inget speciellt, förutom att jag skulle tycka det vore obekvämt att ha de hängandes och slängandes. Jag kan dock förstå tjejer som i vissa sammanhang väljer att skippa behån om de har sådan klänning/blus/topp med en urringning eller skärning som gör att behån eller behåbanden skulle synas på ett fult sätt.
Det är fult
Jag tänker inget särskilt. Antagligen passade inte bh till toppen/klänningen hon valt den kvällen. Har inget att göra med om hon har pojkvän eller inte.
Har du ett sånt kontrollbehov att du blir sur över att din tjej inte har bh en kväll är du nog inte mogen nog för ett förhållande än.
Jag tänker att det inte spelar någon roll var hon är eller vilken relationsstatus hon har - det är hennes beslut om hon vill använda bh eller inte.
Min mamma har väldigt stora bröst och har aldrig ens ägt en bh. Hon går utan bh på jobbet, på anställningsintervjuer, på utvecklingssamtal, på bröllop, på begravningar, på affären och på fester. Hennes val.
Att gå utan bh har inget med relations status att göra. Man går som man tycker är bekvämt.
Varför skulle det spela nån roll om partnern är med eller ej. Jag har BH för att få stöd och för att det ser snyggare ut, gällee nog de flesta. De som inte har behov av stöd eller ser estetiska behov går förstås utan. Förstår inte varför det skulle spela roll om ens partner är med eller ej.
Jag har bh på mig för att mina bröst är för stora för att vara bekväm utan det. Hade jag haft mindre hade jag garanterat gått utan då och då, det har absolut ingenting med min relationsstatus eller chansen att få ligga att göra utan vad som passar kläderna bäst.
Öppen rygg = ingen bh osv... Vill din tjej ligga kan hon garanterat få de även om hon har bh på sig så släpp det. Ingen person har rätt att bestämma sin partners kläder.
Det har hänt att jag har glömt ha bh på mig och gått till jobbet! Det är skönt att vara utan bh men fult...och det beror på vilken storlek har hon?
...och det beror på vilken storlek har hon?
vet du hur obekväma bh:ar är? jag förstår att hon inte vill ha bh på sig, speciellt om hon har en klänning med öppen rygg och hon inte har någon silicon bh. Är en befrielse att gå runt utan bh. Tror frågan här är om du ska ta och se över din avundsjuka och ifall du inte ska försöka att sluta kontrollera vad din tjej har på sig. Ingen tycker om en avundsjuk partner.