Falsk anmäld för mordhot
Hej,mitt barns mamma falsk anmälde mig till polisen som svar på att jag stämde henne . Hon har ringt till polisen och sagt att jag ringt henne och mordhotat henne och min son ,om jag förstod det rätt . Det har inte skett .aldrig varit elak,våldsam ,hotfull osv någonsin mot henne eller någon annan kvinna i mitt liv .
Jag begärde ut min samtals lista för den berörda månaden och där ser jag att vi inte ens haft telefon/sms kontakt ens . Samtidigt som jag spelade in alla samtal jag tog emot/ringde ut som jag än idag gör.
Är nu kallad på förhör och undrar vad som kan hända .jag vet ju att det är lugnt från min sida .men vill ju givetvis inte att dom bara lägger ner det här när det framkommer att hon bara ljugit i tron att få en fördel i våran tvist vi har med sonen .
Jag motanmälde henne givetvis när jag fick vetskap om detta direkt .
Den här kvinnan har en historik att falskanmäla folk i sin närhet hon bråkar med redan som det är .men hon har aldrig fått ?skit? för det .
Jag vill ju att hon ska få stå till svars för det här givetvis .vad tror ni kan hända ?kommer allt bara läggas ner eller finns det möjligheter att åtala henne för detta ?