• Anonym (String killen)

Hur vanligt är det att killar har string på sig

Vad tycker ni killar om att ha stringkalsonger på er,jag använder det dagligen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig
  • Anonym (69"-man)

Jag är hetro och jag tycker stringkalsonger är skönaste modellen på underkläder. Däremot har jag inte använt det på 20år eftersom mina fruar/flickvänner tycker det är feminint och avtändande.

• Anonym (Felicia)
    Chaufförlastbil skrev 2025-08-21 06:42:06 följande:
    Tror du har missat att läsa överst. Står stringkalsonger 
    Jag läste för fort så jag ber om ursäkt 
  • Anonym (Björnis)

Är kille och använder string och bikini kalsonger grymt mycket bättre än boxer :) 

• Anonym (Transflicka)

Trosor kan vara krydda på många olika sätt och jag vet inte allt.
    En string är mysigt ibland men jag föredrar bredare string som känns mer.
    Grovt spetstyg som blir strävt som sandpapper och jag väljer minimal storlek som knappt går dra på xs-s som sitter hårt .
    Trosor finns i siden liknande tyg i halkig glänsande syntet o nylon

• Anonym (Minfd)

Min f.d. man tog alltid på sig stringkalsonger när vi skulle ha sex. Han stod då och dansade och vickade på stjärten på ett sätt som kanske vissa skulle betraktat som "homo", men jag gick igång skitmycket på det,

• Drbutt

Jag använder och äger endast stringkalsonger. 
    Det är mycket mer bekvämt än boxer, speciellt då man tränar. 

däremot finns alltid en oro att någon ska se vad man har för underkläder och då dömma en. Egentligen löjligt att man känner så fast det är nog så det anses feminint med string. 

• Anonym (Jag)

Verkar vara ganska vanligt.

• Anonym (Oba)

Inga heteromän iaf. Otroligt fult plagg och gay. Vill man att kvinnor ska bli avtända till 100% så uppfyller stringen sin uppgift. Det mest omanliga en man kan ha på sig. 

• Anonym (Minfd)
    Anonym (Oba) skrev 2025-09-30 16:38:08 följande:

Inga heteromän iaf. Otroligt fult plagg och gay. Vill man att kvinnor ska bli avtända till 100% så uppfyller stringen sin uppgift. Det mest omanliga en man kan ha på sig. 

Nej, det är råsexigt enligt mig. Prova nästa gång du har sex, så ska du se att kvinnan går igång som bara den. :)
Svar på tråden Hur vanligt är det att killar har string på sig