Inlägg från: Anonym (s) |Visa alla inlägg
  • Anonym (s)

22 år o en enorm barnlängtan

Har du verkligen hunnit med allt du vill göra du är 22år du har många år till att skaffa barn men bara en ungdom. Du kommer vara fast i minst 18år om du skaffar barn.

• Anonym (s)
    Hanjon97 skrev 2019-10-13 22:12:32 följande:
    Ja de har jag! Jag gillar inte att festa o resa gör jag inte pga flygrädsla!

Jag vet liksom inte vad de är jag ska göra jag väntar ju bara på att åren ska gå för jag vill ha barn?
    Fast det finns ju en massa annat att lära sig saker. Att uppleva saker. Att resa kan man göra utan att flyga tågluffa tex. Att träna. Det finns massor. När du skaffar barn då kommer du vara låst väldigt lång tid. Du kanske är sugen nu men det finns många som sen får ångest för att dom missade en massa. Tänk igenom det ordentligt så du vet att du är säker. 
  • Anonym (s)
    Hanjon97 skrev 2019-10-13 22:37:15 följande:
    Men jag tycker inte de är kul o resa? Träna kan jag väl göra även om jag skaffar barn

Jag ser inte de som att jag kommer bli låst? Barnet kommer ha en pappa o mor o far föräldrar också! Så ser jag på det.
    Nja träna seriöst kan du nog glömma åtminstone tills dom börjar bli självgående. Man blir rätt låst speciellt i början.
Svar på tråden 22 år o en enorm barnlängtan