• Wench85

Bodycontact

Vi har en parprofil och som par upplever jag att det är relativt lätt att hitta andra par som är vettiga och riktiga. Inte minst om en första gången styr upp att ses över en drink innan besök på parklubb, lite lagom enkelt och kravlöst.

Att hitta en tjej som vill träffa par är däremot en svårare grej, vi har några gånger chattat och delat bilder, men när det kommit till att faktiskt ses försvinner de flesta bort i intet...

När jag en period hade en singel-tjej-profil höll jag på att kräkas på alla mängder mail som kom. Tog mig väl en vecka innan jag stängde av så ensamma män inte kunde maila mig för det var så jäkla många och så många som skrev helt meningslösa saker typ "läget?"

• Wench85
    Anonym (Bodycontact) skrev 2019-10-19 02:11:57 följande:

Har en par profil där, som tidigare postare så man får mest en massa en staviga propåer: knulla, sugen, Hej etc. Trots att vi har sagt att vi inte är intresserade av att träffa killar. Har alltid undrat vilka som tror att de ska få napp med "Knulla?"

Om ni inte är intresserade av killar kan ja varmt rekommendera att stänga av deras möjlighet att maila till er under inställningar så slipper ni alla desa meningslösa mail...
  • Wench85
    Anonym (Bodycontact) skrev 2019-10-22 08:35:04 följande:
    Tack! Hade helt missat det!!!
    Grattis, nu blir nog siten dubbelt så bra! ;)
  • Wench85

Lite off topic men: alla ni som skräms av mängderna mail som en får på BC, åtminstone som tjejprofil, jag kan varmt rekommendera att i inställningarna stänga av mail från singelkillar. Det gör det hanterbart. Och sen kan en i lugn och ro själv leta upp dem som lockar. Eller ha det igång när en har lust och energi en stund, men inte alltid för det är lätt att tappa allt intresse när hela inkorgen är fylld av meddelanden med bara något eller några få ord eller en kukbild.

Om jag inte missminner mig kan en även ställa in att bara profiler med viss adress, från vissa platser, vissa åldrar etc kan maila om en har VIP-medlemskap. Det kanske också kan vara värt för att inte bli helt dränkt.

On another note: När en har 50 varianter av "vill du knulla?" med tillhörande könsbild i inkorgen, inte kan det vara ofta som någon faktiskt får napp på det? Att en mottagern känner att just exakt den här personen, den svarar jag "ja, kan du vara här om 30 minuter, här är min adress?" det måste ju vara... aldrig. Altlså tror jag sällan det handlar om en reell förfrågan om träff, mer en vilja att chocka, tvinga sig in, överrösa, störa, rent av äckla....

Svar på tråden Bodycontact