Vill testa att vara med en man
Vad skönt att läsa att fler har dessa tankar. Jag är lyckligt gift men har fantasier om stora pulserande kukar i munnen. Inget om män utav bara om kukar.
Vad skönt att läsa att fler har dessa tankar. Jag är lyckligt gift men har fantasier om stora pulserande kukar i munnen. Inget om män utav bara om kukar.
Vet ni om det finns gloryhole i Malmö? Sen vill man ju vara trygg i att inte dra på sig. Låter annars som en möjlighet att få smaka kuk.
Fan man blir sugen på att testa detta.
Jag vill inte riskera det fina jag har. Får nöja med att fantisera och drömma om det.
Om man nu vill förbereda sin rumpa för en drömkuk, hur gör man det ? När jag testar får jag in två fingrar med glidmedel. Sen tar det emot. Är det bara att töja ? Eller kommer det ge sig då man kommer vara kåt ?
Jag tänkte också på att skaffa en riktigt naturtrogen dildo som både jag och min fru kan njuta av och som ser ut och känns som en riktig kuk. Har ni några tips ??
Gott nytt år alla underbara män. Nästa år skall jag förverkliga mina fantasier om ligga med en man ! Längtar efter detta så jag blir galen !