• Anonymhejhej

    Göra slut för man ska på resa?

    Hej! Min pojkvän och jag har varit tillsammans i ett halvår ungefär och om en vecka ska jag på semester med min familj. Han tycker inte om detta för att han inte vill att folk ska ?kolla på mig? och sånt och tänker därför göra slut med mig den veckan. Fattar någon hans tankesätt?

  • Svar på tråden Göra slut för man ska på resa?
  • Drottningen1970

    Jag fattar absolut.

    Han är en kontrollerande dåre, som kommer att utvecklas till en kvinnomisshandlare.

    Det är exakt nu vid denna tidpunkt som du gör valet om du ska låta en normaliseringsprocess inledas och sedan om 5 år sitta där med avsparkade revben och undra hur det kunde bli såhär.

  • Erkens mamma

    Din pojkvän vill ha kontroll över dig. Om han inte har det hotar han med vad han kan.

    Res och var glad om han dumpar dig. En sådan kille blir det bara problem med framöver..

    Du vill ha en kille som glädjs med dig när du får åka på resor. En som säger -så kul för dig det är du verkligen värd. Jag önskar att jag kunde åka med för det låter superhärligt.

  • Jemp

    Ledsen att säga det men "he's not that into you". Och för den delen borde inte det vara huvudsaken för han behandlar dig inte bra. Fly från kvinnosynen och ta inte tillbaka honom när han behandlar dig så.

  • Anonym (H)

    Haha! Låt honom göra slut, sen tar du inte tillbaka honom när du är hemma igen. Jävla stolpskott..

  • Barbro45

    Som jag förstår så är ni rätt unga då är det lätt att fatta fel beslut som får jobbiga konsekvenser längre fram. Din pojkvän verkar omogen och svartsjuk, inga trevliga egenskaper. Vi lite äldre kvinnor vet att sånt aldrig slutar bra.

    Föreslår att DU avslutar relationen själv på grund av hans kontrollbeteende och svartsjuks inställning.

    För framtiden läs lite här om vad man kan tänka på när man inleder en relation för att undvika dessa typer.

    www.varningstecken.n.nu/

    Lycka till i livet och njut av din resa.

  • anonym222222222

    Detta är ju såklart bara svartsjuka och du borde antagligen ta det med en nypa salt som en man som har varit med en tjej som va likadan så är det inte något att oroa sig för om man fortfarande älskar dig är det bara att han är rädd om dig och antagligen inte vill att du ska hålla på med andra killar. Som en kille så vet jag att män kollar på tjejer det är antagligen det han är orolig för. 
    Du borde inte lyssna på dem som skriver här för ingen vet egentligen hur det är och tänker inte på konsekvenserna du kanske kastar bort ditt dröm förhållande bara för att du lyssnar på dessa människorna så följ ditt hjärta istället. Om du tycker han är rätt så kämpa.

  • Anonym (Usch)
    anonym222222222 skrev 2019-10-21 15:13:56 följande:

    Detta är ju såklart bara svartsjuka och du borde antagligen ta det med en nypa salt som en man som har varit med en tjej som va likadan så är det inte något att oroa sig för om man fortfarande älskar dig är det bara att han är rädd om dig och antagligen inte vill att du ska hålla på med andra killar. Som en kille så vet jag att män kollar på tjejer det är antagligen det han är orolig för. 

    Du borde inte lyssna på dem som skriver här för ingen vet egentligen hur det är och tänker inte på konsekvenserna du kanske kastar bort ditt dröm förhållande bara för att du lyssnar på dessa människorna så följ ditt hjärta istället. Om du tycker han är rätt så kämpa.


    Varför ska hon kämpa när det är han som äger problemet?
  • anonym222222222
    Anonym (Usch) skrev 2019-10-21 15:19:38 följande:
    Varför ska hon kämpa när det är han som äger problemet?
    Fast varför skulle hon lyssna på feminister som inte vet att kvinnor är lika dåliga som män.
Svar på tråden Göra slut för man ska på resa?