• Anonym (Lurad)

Har blivit så lurad

Har träffat en kille som kk i sju månader nu för lite casual sex. Inget allvarligt alls, vi har mest sexchattat och träffats några gånger hemma hos mig och haft rätt bra sex. Det har ibland gått ett par veckor vi inte haft kontakt, och sista tiden har det väl blivit väldigt sporadiskt tills han nu hörde av sig igen. Vi träffades och hade sex igen.

Bestämde mig för att googla honom. Inser rätt snabbt att han är relativt nygift, men värst av allt är att han precis fått barn. Jag är så förbannad! Han har alltså träffat mig medan hans fru suttit hemma med hans barn i magen? Finns det något svinigare?? Vad gör jag nu? Jag kan ju inte kontakta hans stackars fru?

Jag bryr mig inte om att han ljugit för mig, men det han gjort mot sin fru gör mig så förbannad!!!

• Svar på tråden Har blivit så lurad
  • Anonym (Andreas)

Fast han har väl inte lovat dig guld och gröna skogar? Han har väl inte lurat dig till något alls egentligen?

Att han undanhåller sanningen är väl inte att luras när ni ändå inte lovat varandra något?

Ni har sexchattat och haft sporadiskt sex, vad i det är att luras?

• Anonym (Lurad)
    uhsumkat skrev 2019-10-22 07:24:44 följande:

Du vill hämnas för att ditt KK inte var exklusiv med dig...

DU ville ha lite sex men inget mer men nu när det visar sig att han ville detsamma så har han lurat dig...

Då ska du hämnas och försöka förstöra hans liv...

Vad vet du vilken överenskommelse KK och frun har?

Fast va? Jag vill ju inte berätta? På vilket sätt är det att hämnas?

Men det är sant, hans fru kanske vetat om mig hela tiden. Fast då hade det ju varit smartare att berätta för mig?
  • Anonym (Lurad)
    Anonym (Andreas) skrev 2019-10-22 07:25:48 följande:

Fast han har väl inte lovat dig guld och gröna skogar? Han har väl inte lurat dig till något alls egentligen?

Att han undanhåller sanningen är väl inte att luras när ni ändå inte lovat varandra något?

Han har lurat mig när han sagt att han varit singel. Jag vill inte vara den andra kvinnan, jag vill inte vara en del av otrohet. Alla gånger han varit hemma och sexchattat med mig, sena kvällar, nätter, har det varit i han och hans frus hem.

När vi har pratat med varandra om livet, alla gånger vi har diskuterat djupare saker och känslor, alla dessa gånger har han undanhållit för mig att han har en gravid fru. Så lurat mig har han väl ändå gjort?
  • 1234568
    Anonym (Andreas) skrev 2019-10-22 07:25:48 följande:

Att undanhålla sanningen kallar de flesta att ljuga.

Man kan ju vilja ha ett kk förhållande, men inte på någon annans bekostnad.
  • Anonym (Trim)
    Anonym (Lurad) skrev 2019-10-22 08:25:45 följande:
    Han har lurat mig när han sagt att han varit singel. Jag vill inte vara den andra kvinnan, jag vill inte vara en del av otrohet. Alla gånger han varit hemma och sexchattat med mig, sena kvällar, nätter, har det varit i han och hans frus hem.

När vi har pratat med varandra om livet, alla gånger vi har diskuterat djupare saker och känslor, alla dessa gånger har han undanhållit för mig att han har en gravid fru. Så lurat mig har han väl ändå gjort?
    Klart du har blivit lurad.
    Risken att du inte skulle vilja knulla honom om han berättade om fru och graviditet var nog för stor. Om du nu inte vill berätta för hans fru så kan du inte heller fortsätta att träffa honom mer. Annars blir du allt du inte vill vara. Tänk inte så mycket på vad han har gjort mot dig utan mer på hur du vill vara.
  • Anonym (Lurad)
    Anonym (Trim) skrev 2019-10-22 08:47:12 följande:

Klart du har blivit lurad.

Risken att du inte skulle vilja knulla honom om han berättade om fru och graviditet var nog för stor. Om du nu inte vill berätta för hans fru så kan du inte heller fortsätta att träffa honom mer. Annars blir du allt du inte vill vara. Tänk inte så mycket på vad han har gjort mot dig utan mer på hur du vill vara.

Givetvis vill jag inte träffa honom igen! Jag tyckte han var snygg, trevlig och hade båda fötterna på jorden. Är ganska chockad över felbedömningen jag gjort. Är så ledsen över att jag inte googlade honom tidigare, då hade jag fått reda på situationen med en gång.
  • Anonym (kjjj)
    Anonym (Lurad) skrev 2019-10-22 11:25:39 följande:

Givetvis vill jag inte träffa honom igen! Jag tyckte han var snygg, trevlig och hade båda fötterna på jorden. Är ganska chockad över felbedömningen jag gjort. Är så ledsen över att jag inte googlade honom tidigare, då hade jag fått reda på situationen med en gång.

Ok, men nu är det gjort och inget du kan ändra på.

Släpp det och tänk på det nästa gång.
  • Anonym (Lö)

Självklart ska du berätta. Såvida man inte själv hade uppskattat att vara den enda som inte visste att ens make knullade runt medan jag både var gravid och var hemma med nyfödd. Vem vet vilka sjukdomar som man kan få av sådana människor.

• Anonym (Fröken Lind)

Jag hade skällt ut honom efter noter, hotat med att berätta för frun (precis som någon ovan föreslog "kanske i framtiden") så han skulle få gå och våndas. Sedan skulle jag inte berätta för frun. Utan bara bryta all kontakt med honom och gå utan att se tillbaka.

• Anonym (Trim)
    Anonym (Fröken Lind) skrev 2019-10-22 11:41:33 följande:

Jag hade skällt ut honom efter noter, hotat med att berätta för frun (precis som någon ovan föreslog "kanske i framtiden") så han skulle få gå och våndas. Sedan skulle jag inte berätta för frun. Utan bara bryta all kontakt med honom och gå utan att se tillbaka.

Kanske våndas han i några veckor sen kommer han fatta att du aldrig kommer berätta och då kommer han leta upp någon ny och göra samma sak igen med. Stackars ovetande frun där hemma. Har inte hon rätt att få veta så hon kan ta ett eget beslut istället för att du genom att inte berättar tar beslutet åt henne?
Svar på tråden Har blivit så lurad