• Xlr8

Sambon vägrar städa

Ja jag kan ge råd från mannens sida,

Jag påminner en del om din man.

Det störta problemet för mig med städning att jag är väldigt tankspridd och famlar gärna iväg på annat. Så när jag städar då måste jag städa, brukar göra det då jag är själv hemma, då blir jag inte störd av frugan som ska ha hjälpt 72 gånger per timme och jag kan spela den musiken jag vill brutalt mycket högre än frugan står ut med.

En annan sak som är en riktig motivations dödare är alla så kan man inte göra helst i kombination av att man är lat om man gör det på detta sett även rom resultatet är samma.

Tex man är lat om man inte handdiskar det är ju så lite.

När man inser att om 2-4 timmar kommer maskinen iaf vara full så varför inte bara ställa ner det i maskinen och köra den när den är full.

Läs av din man kan du uttrycka dig på annat sätt?

Tex du kolla här vad jag kom på förra veckan om jag gör rent med detta medel så här så blir det mycket bättre, ser du skillnaden. Då har du visat han och ingen bär någon skuld i det.

Vad jobbar han med, gör han en massa annat hemma?

• Xlr8
    Anonym (Blä) skrev 2019-10-27 13:32:26 följande:

Väx upp för fan. Eller flytta hem till mamma igen.

Varför skulle jag flytta hem till mamma?

Om hon inte tycker om hon inte gillar Läget kan hon flytta ifrån mitt hus. Prova själv att bli avbruten 50 gånger om dagen 5-15min och se hur mkt du får gjort....

Snarare du som borde växa upp.
  • Xlr8
    Anonym (Blä) skrev 2019-10-27 16:20:56 följande:

Med din inställning borde du anställt en hushållerska istället för att gifta dig. Så jag håller fast vid min åsikt, väx upp för fan.

Jo ville anställa en städare då det är en av dom få sakerna jag är lite dålig på att göra men det ville inte hon.

Varför tycker du jag ska växa upp? Du vet inte hur saker och ting hemma hos mig.

Jag är väldigt dålig och städa för det finns inte tid i mitt schema. Minns inte när/om jag bara har jobbat 40 timmar på en vecka, det enda hon gör i köket är att äta, jag tvättar allt, all gräsklippning/skottning gör jag. Renovering av huset så hon får det som hon vill ha det gör inte av henne eller med hennes pengar. Så det som finns kvar att göra är att städa och att vika tvätt. Men tydligen ska jag växa upp.... märkligt.

Jag driver ett hotell i stort sett och får som betalning ligga ibland men det är klart man borde bli lite mer mogen och städa allt och vika tvätten oxå så min prinsessa kan slippa göra något produktivt.
  • Xlr8
    Anonym (L) skrev 2019-10-27 16:59:32 följande:

Men gör så mycket du hinner och orkar, vad är problemet? Och varför avbryter hon så mycket, är hon förståndshandikappad?

Vet faktiskt inte men hon ska ha hjälp med småsaker för att det ska gå lättare för henne. Det är saker hon gör dagligen iaf. Jag är lång och hon är kort så många gånger är det ställ upp detta. När hon kan hämta en stol och lösa det själv egentligen.
  • Xlr8
    Anonym (Inna) skrev 2019-11-21 19:35:48 följande:

Vaddå jobbar inte hon?

Hon jobbar.
Svar på tråden Sambon vägrar städa