• 90Manda90

Molnande smärta i magen gravid?

Hejsan! Jag har sedan några dagar tillbaka speciellt på em/kvällar haft molnande värk i magen. Ikväll äl+7-8 Har jag riktigt ont i hela partiet under naveln och ner mot kvinnodagen. Jag ska ha mens om ca 9 dagar så jag vet att det är för tidigt att testa men testade idag bara för att jag inte kan hålla mig och det visade negativt såklart. Men jag undrar är det någon mer som har/hade molnande verk och stickningar i nedre delen av magen som också vill bli gravid eller är gravid? Hur känns er värk? /A

• Svar på tråden Molnande smärta i magen gravid?
  • Linnmal

Jag har känt samma som du. Molande värk och även lite stickningar på vänster sida. Detta har pågått i ca 3-4 dagar. Jag är nu ÄL+10. Jag har också känt mig svullen och gasig, precis som när jag får mens. Jag ska vänta några dagar innan jag gör ett test. Hur gick det för dig?

• 90Manda90

Vad spännande med någon mer som känner lika! Jag har också stickningar och har fortfarande molande verk som kommer och går. Samt att jag har fått ont i ländryggen och höfterna. Är nu ÄL +11 så jag ska också vänta några dagar till För att få ett så säkert resultat som möjligt! Berätta gärna hur det går för dig framöver :)

• BDN

Hur gick det för er tjejer? Jag har samma symptom och är på ÄL+7

• Linnmal

Det blev tyvärr ingen bebis för mig den här månaden. Gjorde test i onsdags som visade väldigt svagt streck men som jag nu i efterhand har förstått var ett spökstreck. Idag visade testet negativt igen. Jag har haft mensvärk i typ 2 veckor snart och det är svårt att fatta varför :( Hur gick det för ts?

• Emmiealina

Jag är på äl+11, negativa early tester dock. Sedan några dagar tillbaka stramar/ömmar det i livmodern på morgonen när jag kissar. Detta är endast på morgonen då blåsan är full. Verkar dock ensam om det symptomet här inne? Det är samma när jag har ÄL men det vet jag att jag har haft.

• 90Manda90

Hejsan! Åh vad jobbigt att få ett svagt plus och sen negativt!! Har du testat något mer efter det? Jag har också kännt på morgonen att det känns annorlunda i magen innan jag går på toa! Jag har testat negativt men mensen är sen 3 dagar idag har inte testat än idag tänkte avvakta några dagar och testa igen om inte mensen kommer vill säga! Känns jobbigt att kroppen spelar en spratt bara för att man så gärna vill bli gravid! Idag har jag superont i magen och är lite smått illamående så jag vet inte vad jag ska tro! Man känner sig så slagen när man kollar på stickan och det är negativt men mensen kommer inte och kroppen känns anmält skum!

• Linnmal
    90Manda90 skrev 2019-11-04 10:02:24 följande:

Hejsan! Åh vad jobbigt att få ett svagt plus och sen negativt!! Har du testat något mer efter det? Jag har också kännt på morgonen att det känns annorlunda i magen innan jag går på toa! Jag har testat negativt men mensen är sen 3 dagar idag har inte testat än idag tänkte avvakta några dagar och testa igen om inte mensen kommer vill säga! Känns jobbigt att kroppen spelar en spratt bara för att man så gärna vill bli gravid! Idag har jag superont i magen och är lite smått illamående så jag vet inte vad jag ska tro! Man känner sig så slagen när man kollar på stickan och det är negativt men mensen kommer inte och kroppen känns anmält skum!

Nej, jag har inte testat flera gånger eftersom jag fick mens igår (beräknad dag då). Jag vet inte vad som hände med min kropp denna månad men gravid var jag inte. Jag ska försöka att inte fokusera på symptom kommande månad och bara ta det lugnt. Nu vet jag i alla fall att jag kan ha en massa symtom utan att vara gravid.. Jag vet känslan att göra testet med en massa förhoppningar och sen få negativt gång på gång. Hoppas att det lyckades för dig i alla fall! Uppdatera gärna hur det gick :)
  • Lilant

Alla 3 gånger jag varit gravid (inga barn än ma/mf) gravid vecka 8 nu (hoppas barnet stannar denna gången) , så har jag haft som mensvärk direkt efter ägglossning fram till bim alla 3 gånger har jag plusat bim+3 negativt på bim

Svar på tråden Molnande smärta i magen gravid?