Forum Homo/bi/trans - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Morgon kåt?

Tor 24 okt 08:54 Läst 0 gånger Totalt 46 svar
    Tor 24 okt 08:54

Någon mer som är morgon kåt?

Skicka ett meddelande..

Helst tjejer är själv tjej :)

• Tor 24 okt 09:16 #1

Menar du generellt morgonkåt eller just nu?

• Tor 24 okt 09:19 #2

Varför tror jag att du är en pervo kille som utger dig för att vara tjej...

• Tor 24 okt 09:48 #3

Det vet jag inte men du tror fel :)

• Tor 24 okt 10:35 #4

Som oftast morgonkåt, så även idag. 

• Fre 25 okt 14:42 #5

Nej det har då aldrig hänt. Vet att min sambo är det ibland men aldrig jag. 

• Ananas­bitar
    Visa endast
    Mån 28 okt 02:46 #6

Alltid

• Anonym (Anna)
    Visa endast
    Mån 28 okt 02:55 #7

Här varierar det alltid, jag har perioder då jag är mindre kåt till inte alls till perioder då jag är jättekåt någon gång varje dag, samt det är allt från morgonkåt till mitt på dagen till kvällskåt. Vissa dagar är man kåt från att man vaknar till man lägger sig även om man gör något åt det. Annat var det när man gick på minipiller eller p-piller, då var man aldrig kåt.

• Anonym (Kåt)
    Visa endast
    Mån 28 okt 03:11 #8
    Ananasbitar skrev 2019-10-28 02:46:28 följande:

Alltid

Då är vi två :)
  • Mån 28 okt 03:12 #9
    Anonym (Anna) skrev 2019-10-28 02:55:14 följande:

Här varierar det alltid, jag har perioder då jag är mindre kåt till inte alls till perioder då jag är jättekåt någon gång varje dag, samt det är allt från morgonkåt till mitt på dagen till kvällskåt. Vissa dagar är man kåt från att man vaknar till man lägger sig även om man gör något åt det. Annat var det när man gick på minipiller eller p-piller, då var man aldrig kåt.

Det beror på vädret :P
  • Anonym (Anna)
    Visa endast
    Mån 28 okt 03:26 #10
    enable007 skrev 2019-10-28 03:12:09 följande:

Det beror på vädret :P

Haha tyvärr har jag inte kunnat koppla det till något specifikt väder, häromdagen var jag kåt trots grått ruskigt väder och det var likadant när solen tittade fram en dag... Så nej jag kan inte sätta upp en varningslapp till maken om att vädret idag ökar risken för kåthet eller tvärtom...
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll