• Hopey

Ett svagt plus... svaga symtom

BIM -1, eller kanske 2, och jag kunde bara inte vänta längre. "Ett plus är ju alltid ett plus" har jag läst så många skriva här (CB uttrycker sig kryptiskt på sin sida, säger varken bu eller bä) - tur att jag läst här, och är tillräckligt hoppfull för att tänka att hade de inte funnits nån hcg-halt, hade det supertunna strecket inte funnits alls!

Mina starkaste symtom har också avtagit sista tiden - ödet vill visst att detta ska vara en riktig thriller - men det kliade i ena knävecket igår och maten (ugnsstekt i olivolja) smakade konstigt (olivoljesmaken typ fördubblad). Kaffe har blivit äckligt, pulsen slår i vänster ljumske där det slutade "dra" för några dagar sen - saknar det!. Trött och konstig, varm utan feber, sen helgen (fast det kändes som feber i natt, pulsen dunkade i huvudet men "barnafader" sa att min panna ej var varm), fast allt det "konstiga" skulle lika gärna kunna ha att göra med min "BIM-väntanbesatthet", har aldrig varit så knäpp som sista tiden!

Hoppas denna redogörelse kan ge hopp åt någon i liknande situation!

• Svar på tråden Ett svagt plus... svaga symtom
  • Vinterstorm

Läste din historia! Hoppas, hoppas att du är med barn!!! Och det verkar ju så.
    Och du vet..ett plus är ett plus!!!!!

Är i samma ålder o helt desperat ! Hi hi...

Men jag håller tummarna för dig och önskar dig lycka till!

• Hopey

Tack Vinterstorm! Sprider så många vibbar jag kan till dig... enda "tips" jag har att bjuda på är Bisolvon + ÄL-test, plus att tillåta sig att vara knäpp & totalbesatt - men nu tänker jag snart sluta för en tid med mitt "missbruk" av sajter som denna, har bestämt mig för att tro att det är oansvarigt mot fostret att sitta framför en dator dagarna i ända, alltså med tanke på strålningen...

• Hopey

Tack, stirrar på CB-stickan sen flera timmar, känner mig inte sådär "toklycklig" som de flesta plussare här utan mer vad ska jag säga? - "försiktigt hoppfull" kanske. Har blivit gratulerad av en kär väninna, vill eg bara ringa min mor men väntar nog ett bra tag till med det... KRAM TILL ALLA UNDERBARA KVINNOR HÄR, att skriva hit har verkligen varit min räddning under den senaste tidens "BIM-besatthet"...

• Buckaroo

Grattis, grattis, grattis! Det måste kännas skönt att slippa tänka på ÄL, BIM och grav.symtom hela tiden.

• Klunsan

Jag tänker iaf som många andra: Ett plus är ett plus
    GRATTIS!!!!

Svar på tråden Ett svagt plus... svaga symtom