Ber om hjälp
Hej jag vänder mig hit till FL. Kan börja med att jag har aldrig bett om hjälp på detta vis.. Nu är de så att jag o min fru ska gå isär och det gör så jävla ont jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till jag älskar denna människa så otroligt mycket och vi har en helt underbar pojk i tidigare åren..Jag har förstört allt pågrund av att mitt missbruk tog fart pågrund av arbetsskada och sjukskrivningar och nu sitter jag på behandlingshem.. Jag är så jävla trött på mig själv jag önskar verkligen jag va starkare I mig själv men alla dessa jävla återfall fortsätter med att stötta bort alla jag älskar vafan jag orkar inte mer! Jag har fått nog av mig jag vet inte hur jag ska klara av de här när jag kommer ut? Skulle behöva lite medvind men nästan hela mitt liv har varit i motvind men detta är nog det som tar priset! Helt ärligt talat så har jag så ont i mitt hjärta så de känns som jag lever i något vakuum det är svårt att förklara men någon kanske förstår mig?.. Jag skäms jag känner mig ensam jag har ont i hela mig ja hoppet är de inte mycket kvar av jag hänger väl konstigt nog kvar som jag alltid har gjort för döden är inte vägen ut även om jag har känt så innan men de gör jag inte nu.. Ja vad kan jag göra de är ingen lätt match då jag har ett missbruksproblem och jag inte vill missbruka samt förlora min fru på detta vis.. Ursäkta om jag skrev lite rörigt men de är sån jag är.