• Anonym (Jag)

Har jag blivit okänslig i klitoris? Av sexleksak

Är som att jag inte känner så mycket därnere längre när jag blir slickad, men förstår ej varför?!  Antar det beror på att jag använt en leksak för mycket o därför blivit okänslig i klitoris. Vant mig vid den istället för en tunga.. (var singel länge innan). Nån annan som har liknande erfarenhet ? O hur kan man komma tillrätta med det?

• Svar på tråden Har jag blivit okänslig i klitoris? Av sexleksak
  • Anonym (Vibbar)

Vanligt att det händer av just sexleksaler. Går att få tillbaka känseln igen men då får man sluta helt m sexleksaken, vibbratorer o sådant. Ge det lite tid.

• Anonym (Jag)

Va, är det vanligt?!? Undrar hur länge man ska avhålla sig då

• Anonym (Theådåra)

Har samma problem men skulle aldrig kunna sluta med leksaker theådåra jag får sprutoregasm hela tiden

• Anonym (Jag)

Är lite i samma sits, är ju så skönt med min leksak! Så vill inte sluta med den i onödan typ, men måste ju ändå anpassa mig till Irl :/ På något sätt

• Anonym (Ellie)

Jag tycker man kan bli lite okänslig av en viss typ av beröring. Också att man vänjer sig vid ett sätt att komma. En viss vibration tex. Men det brukar gå över snabbt genom att variera mellan olika leksaker, fingrar och tunga.

Om man typ är avslappnad och låter det ta lite tid tycker jag det brukar vara helt lugnt. Man kan ju inte räkna med att orgasmen kommer lika snabbt och lätt med en tunga som med en superintensiv vibrator.

Obs! Alla är inte lika bra på att slicka heller, rätt stor variation på den fronten!

• Anonym (Vibbar)

Vill man inte sluta kan man ju bara ha med leksaken i sexet tillsammans. :) bara o välja sj hur man vill göra.

• Anonym (Ellie)
    Anonym (Vibbar) skrev 2019-10-24 15:14:44 följande:

Vill man inte sluta kan man ju bara ha med leksaken i sexet tillsammans. :) bara o välja sj hur man vill göra.

Ja absolut! Håller med. Det har jag ofta också.
  • Anonym (Föredetta slickkungen)

Upplever samma med sambon! I början kunde jag slicka henne till orgasm. Men nu måste de vara penetration eller slick med vibb:/ antingen de eller så går hon inte igång på mej längre helt enkelt

• Anonym (Lotta)

Du kan ju vibrera mot tex. g-punkten istället för klitoris.

Svar på tråden Har jag blivit okänslig i klitoris? Av sexleksak