Inlägg från: Anx123456 |Visa alla inlägg
  • Anx123456

BF JULI 2020

Molpes skrev 2019-10-25 17:43:04 följande:

Grattis hörrni! Jag plussade nyss! Så sjukt. Har BF 7/7 säger min NC app. 

Hejhej!

Jag försöker också att bli gravid och är så galen att jag redan laddat ner gravidappar som då säger att bf är den 7/7! Jag väntar dock tills min mensdag ska komma, vilket är den 30. Undrar om du testade innan mens eller efter? Och när hade du din ägglossning, om du vet haha!

Vågar inte ta ett gravtest tidigare då jag är rädd att få ett negativt
  • Anx123456
    Molpes skrev 2019-10-27 17:07:05 följande:

Hej!

Ja jag är tveksam till om det stämmer men jag vet inte. Olika appar sa iaf att BF är i början av juli. Men natural cycles säger ju att de utgår från äl vilket jag hade 14 okt. Jag har runt 10 dagars lutealfas och enligt gravtestet så skulle det inte vara några problem att testa dagen som mensen skulle komma vilket var i fredags då..

Snacka om nervöst när man skulle testa! Jag vågade knappt titta. Har haft en känsla som sagt att jag va gravid rätt tidigt efter äl o skulle jag få ett negativt test så skulle jag blivit jättebesviken o förvirrad helt klart.

Min kropp blir lätt lurad av hur jag tänker. Förra månaden så tyckte jag att jag var gravid och min kropp gav symptom som tydde på det också men fick min mens. Nu har jag inte vågat tänka något alls så har inte riktigt några symtom. Fick ett missfall i början av året men kan inte heller minnas vilka symtom jag hade då. Får vänta snällt till den 30:onde
  • Anx123456
    qaswas122 skrev 2019-10-29 19:25:11 följande:

Glädjen tog sig en vändning idag. Haft ont i höger äggstock, försökte övertala mig om att det inte var något. Fick läkartid och vul visade en blodfylld cysta på 4 cm i höger äggstock. :( Ska på kontroll nästa vecka igen, i hopp om att den har minskats av sig själv. Annars vet jag inte hur utgången blir, men hoppas verkligen inte att den spricker eller att det blir operation. Läkaren verkade dock inte alltför orolig, och menade att detta inte behöver påverka fostret negativt, men kunde heller såklart inte lämna några garantier.  

Ojdå!! Du får uppdatera oss! Jag ska faktiskt iväg på ett ultraljud nu den 12 då jag också har ont i ena äggstocken
  • Anx123456
    qaswas122 skrev 2019-10-29 21:37:40 följande:

Tack! Ja jag ska uppdatera efter tors nästa vecka när jag varit inne på vul igen. Åh, hoppas verkligen det inte är någonting för din del. Du får också jättegärna uppdatera när du vet mer!

Självklart! Hoppas verkligen inget händer med fostret ditt :/
Svar på tråden BF JULI 2020