• Lady K

BF JULI 2020

Hänger också gärna med i tråden! Plussade i fredags och har BF 4/7. Tog sig på femte försöket. Detta blir andra barnet, har en liten kille som blev 2 år i augusti. Trötthet, andfåddhet, extra törstig och lite molvärk är mina symptom än så länge. Nu håller man ju bara tummarna för att den lilla vill stanna och allt ska gå bra. Kul iaf att följas åt i en sån här grupp!

• Lady K

Alltså jisses vilket illamående som kommit denna vecka för mig. Är helt i chock, tänk att graviditeter kan vara så olika! Mådde i princip inget illa alls med sonen och nu går all vaken tid åt till att fokusera bort kväljningar. Försöker tänka att det väl ändå är positivt att jag mår illa, det tyder ju på högt hcg iaf. I v 5+5 idag. Hur mår ni andra?

• Lady K

Så kul att läsa om er andra! Själv släpar jag mig fram med min konstanta åksjuka...Verkligen jätteillamående denna graviditet. Försöker se det positiva i det men har rent utsagt skitjobbigt på jobbet då jag jobbar i lagård med mjölkkor och ALLT luktar så mycket. Har fått berätta för mina närmsta kollegor så de fattar varför jag går och ulkar och kväljs hela tiden. Men är såå förväntansfull ändå! Var på inskrivning hos BM i måndags, kändes skönt att prata lite och återse henne så här dryga 2 år sen sist. Går in i v 8 på söndag.

• Lady K
    BeckaBecka skrev 2019-11-23 09:24:05 följande:

Jag är i 8+1 och har mycket molvärk. Det gör även ont när jag hostar och nyser. Hon som gjorde ultraljud sa att detta var helt normalt, att det är livmodern som växer.

Precis så är det för mig med, att det hugger till i ligamenten när jag hostar. Känns så skumt. Har precis som min förra graviditet börjat nysa när jag ska äta också, det är som om det triggar igång något i strupen. Haha, såå konstigt. Annars är jag fortsatt trött och illamående i stort sett konstant.
Svar på tråden BF JULI 2020