Inlägg från: Anonym (Lo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lo)

BF JULI 2020

Nu kan inte ens sambon förneka att det är positivt! Har bf 24 juli enligt ägglossning, vi planerade inte barn och har en väldigt lång cykel i vanliga fall. Fick ägglossning två veckor tidigare mot min mer normala cykel, så detta var verkligen inte planerat!
  • Anonym (Lo)
    LizzieP skrev 2019-11-15 10:23:46 följande:

Hej tjejer, skrev nyss i en annan tråd om spökstreck men jag skriver här också. Lyckan var total igår när plusset på bifogad bild kom. Hittade hit till er direkt. Idag tog jag ett CB digital som säger ?inte gravid?. Har någon varit med om liknande? Jag tycker det är ett relativt tydligt plus igår och jag känner mig onekligen på tjocken. Vad spökar med mig? Kram <3

Har du eventuellt testat i kylskåpskall urin? Det gjorde jag ett flertal gånger och tydligen så ger det ett missvisande resultat, jag fick negativt på CB early flera gånger när jag testade i kall urin.
  • Anonym (Lo)
    LizzieP skrev 2019-11-15 10:30:18 följande:
    Hej! Hmm, nej jag har tagit urinen direkt från blåsan... Så den ska ha varit varm.
    Jag hade räknat ett plus som ett plus, oavsett vad det andra testet sa. Vänta några dagar och ta ett nytt, men jag tror bara det var felaktigt :)
  • Anonym (Lo)

Någon som är på att starta en till juligrupp på fb? :)

Svar på tråden BF JULI 2020