Inlägg från: Mammatillviva |Visa alla inlägg
  • Mammatillviva

BF JULI 2020

Hej alla kompisar och grattis till er alla! Själv plussa jag 7/11 efter att jag gjort 3 test (de första 2 visade såå svagt sen gjorde jag ett tredje som visade ett stort pluss) lyckligare än nånsin då man har längtat efter nummer 3 i två år nu ???? Har BF 16/7 och kan ju medge att illamåendet kom med som en stormvåg över mig idag! Uuuuh! Hoppas ni alla andra mår bra och så kul att få följa med och läsa om vad som händer er andra väntande mammor!

• Mammatillviva

Jag skrev också ett pm, vill gärna vara med!

En annan sak som jag tänkte höra mig för om någon kanske vet.. Jag fick en remiss från min barnmorska om att få göra KUB, de skickade remiss då den inte görs i min kommun (Nyköping) men jag kunde själv boka en tid till en annan vars undersökningen görs (utan kostnad) men jag vet inte alls vart jag kan vända mig och vilken mottagning som är mig närmast? Någon som kan hjälpa mig och försöka lista ut det? Vore supergulligt för jag fattar ingenting, haha känns lite som jag har blivit lite snurrig i huvet av graviditeten! :D

• Mammatillviva

Jaha! Ja den infon jag fick var att jag kunde få göra KUB, och då få en remiss hem så att jag kan boka egen tid på en annan mottagning som då förhoppningsvis inte tar några kostnader, men tyckte det var så märkligt. Dom sa det kort och gott att såna undersökningar görs inte på Nyköpings, förutom RUL då. Men jag antar att jag få ringa igen och fråga, kanske kan hänvisa mig till nån mottagning därifrån? :D Lite svårt och veta var man ska vända sig

Svar på tråden BF JULI 2020