• HildaK

BF JULI 2020

Hej, jag hoppar in här. Jag går in i v.9 imorgon och har inskrivning hos barnmorskan då. Jag har BF 1/7 enligt NC. Så spännande!! Ska bli kul att följas åt :)

• HildaK
    qaswas122 skrev 2019-11-18 15:02:38 följande:

Vad skoj! Jag skulle egentligen vara i v. 8 nu, men har varit hos gyn och blev tillbakaflyttad en vecka. Så tråkigt! :( 

Å tråkigt man vill ju bara att det ska gå framåt nu! Hur kunde hon flytta tillbaka dig? Fick du göra ultraljud? :D
  • HildaK
    qaswas122 skrev 2019-11-19 12:26:09 följande:

I princip alla mina symtom är borta, förutom flytningar. Iofs så hade jag inte jättemycket symtom innan, men mer än nu iallafall. Känner mig inte gravid och är så rädd för att fostret inte klarat sig :( Ska göra vul nästa måndag och hoppas verkligen på det bästa... 

Du kanske är en av dom som har turen att inte ha så mycket symtom! Håller verkligen tummarna för dig!!
  • HildaK

Någon som haft enstaka småblödningar (några droppar färskt blod i toaletten) och sedan lite bruna flytningar efter det? Jag har haft det i vecka 5, 8 och 9. Gissar att det är pga att livmodern växer och små blodkärl brister men blir ju ändå orolig.

• HildaK
    staar skrev 2019-12-01 20:20:05 följande:

Mitt illamående har exploderat och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vaknade till och med inatt och var helt 100 på att jag var magsjuk. Öppnade fönstret helt och min sambo höll på att förfrysa men det gick över efter en stund och jag kunde somna om

Men denna dag på jobbet har inte vart rolig, har blivit kräkfärdig och orkeslös så fort jag stått upp. Kollegorna fick ta alla "stå jobb " och jag satt hela dagen och mådde illa och pimpla vatten.

Usch usch usch känner igen. Vilken vecka är du i? Mitt illamående har sakta gått över senaste veckan, går in i vecka 11 på tisdag. Håll ut!
Svar på tråden BF JULI 2020