BF JULI 2020
Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!

Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!
Den här förmiddagen har jag mått så illa, det slog till sådär bara. Känner sig så otroligt gravid och bara ?nä nu kommer det funka jag känner det i hela kroppen?. Så jag tog fram mitt sista cb-test och kolla!!!!
Tack för all pepp igår hörrni. Så tacksam att man kan prata av sig här. Wiiiiiih!!!!!
För 9 dagar sedan fick jag ?vecka 2-3? på clearblue digital. Imorse testade jag och tänkte att det skulle blir 3+, men det står fortfarande på vecka 2-3. Känns inte alls bra :(
Jag är antingen i 4+5 eller 6+0 idag (hade spottings innan mens så jag vet inte vilken dag jag ska räkna).
Ska jag vara orolig?
Nej fy nu köper jag inga fler, det här var sista jag hade. Har inskrivning och VUL strax innan jul så då får vi se :)
Hej
Hoppar in här jag med. Plussade i fredags (22/11) så är om jag räknar rätt i vecka 6 (5+3) och bf 24/7-20.
Detta är första barnet och allt är så himla nytt och ?konstigt?. Vet ju inte riktigt vad jag ska förvänta mig att känna.
Just nu är jag så sjukt trött, har jätte ömma bröst och en konstant molvärk, känns som mensen ska komma när som. Det har varit såhär i ca en vecka nu.
Är det normalt? Eftersom det här är en ?Letrozol bebis? är jag super nojig för missfall.
Har bokat in tidigt ultraljud hos min privat gyn men det är den16/12, långt kvar dit och ännu längre till inskrivning hos MVC som är i början på januari när jag är i vecka 12. Brukar man ha inskrivning så sent?
Ursäkta för långt inlägg med många frågor ????
Hej! Jag och sambon är gravida med vårt första barn och är i vecka 9 (så BF juli 2020)
Jag har dock ett litet problem om man nu får kalla det problem.. Jag mår så himla bra! Noll illamående, noll trötthet och störs inte av lukter eller annat, min enda craving är vatten and the list goes on ????Jag tycker det är lite svårt att knyta an eftersom alla pratar om deras olika krämpor, i apparna står det även mycket om att man kan uppleva krämpor hit och dit,, att blivande pappa kan känna sig utanför osv. Tänkte höra om det är någon annan som har liknande ?problem??
Vi har sett knodden på ultraljud så visst är det något som växer där inne med bultande hjärta (plus att byxorna blivit lite tighta).
@ barntokigg : va härligt! <3
jag har varit på ett ultraljud redan och sett hjärtat för två veckor sen, är nu i vecka 9 och nästa ultraljud är inbokat vecka 12 .. ska dock på jul/nyår semester där emellan och skulle vilja boka in ett ultraljud innan vi åker så att man kan vara lugn på resan..
Jag tränade styrketräning på gym 5-6 dagar i veckan innan jag blev gravid, har nu inte tränat på typ 4 veckor(är i vecka 9). Känner mig seg och svag för träning men skulle ju kunna pusha mig till att köra men jag vill inte pressa kroppen till de så att den behöver energi till att återhämta musklerna - vill ju att all energi ska gå till att bygga bebis. Hur har ni gjort med träning ? Är ni också rädda ? Tänkte börja köra lite lätt igen efter v 12 när de kritiska veckorna är över..
Har varit galet sugen på riktig stark mat senaste dagarna, typ thai mat som bränner i hela munnen! Haha, någon annan ?