Inlägg från: malinamf |Visa alla inlägg
  • malinamf

BF JULI 2020

Nu hoppar jag äntligen in här! Plussade för en vecka sedan men fick direkt en blödning... Men blödningen har slutat, testerna visar (peppar peppar) fortfarande positivt, mycket starkare positivt och veckorna ökar i veckoindikatorn så jag vågar nog hoppas att jag fortfarande är gravid! Fick en sådan blödning även när jag var gravid sist och den lille killen fyller snart 2 år :)

Håller tummarna för att det går bra för oss alla i den här tråden. Jag tycker de här veckorna är så jobbiga, jag är så mycket mer harmonisk när jag känner bebisen i magen <3 BF 24 juli!

• malinamf
    Corros skrev 2019-11-21 14:35:14 följande:

Jaaaa det låter positivt! Välkommen!!

TACK! :) hur mår du? Några symptom än?
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-21 16:55:14 följande:

Ömma bröst främst, luktkänslig och ibland ingenting alls. Och overklighetskänslor?!! Hur mår du? måste ha varit en tuff vecka<3

Jag har exakt samma! Ibland lite illamående men inte så farligt... ja det var inte en rolig vecka. Varje dag tänkte jag ?nä men nu måste det vara missfall? så jag blev så glad av starkare test och att veckorna höjs i veckoindikatorn! 6 december har jag bokat vaginalt ultraljud! Det ska bli skönt!
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-23 18:15:45 följande:

Jag vet att +3 är max för cb. Blev bara ställd när jag är kvar på 2-3 veckor med nio dagars mellanrum med testen. Man försöker hitta säkra kort men det finns ju inga. Bara att vänta :)

Härligt att du är i v 8! Dit vill jag också :)

Är också säker på att det kommer gå bra! Har hört innan att de är luriga... håller tummarna! <3
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-23 18:15:45 följande:

Jag vet att +3 är max för cb. Blev bara ställd när jag är kvar på 2-3 veckor med nio dagars mellanrum med testen. Man försöker hitta säkra kort men det finns ju inga. Bara att vänta :)

Härligt att du är i v 8! Dit vill jag också :)

Är också säker på att det kommer gå bra! Har hört innan att de är luriga... håller tummarna! <3
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-24 12:02:32 följande:

Den här förmiddagen har jag mått så illa, det slog till sådär bara. Känner sig så otroligt gravid och bara ?nä nu kommer det funka jag känner det i hela kroppen?. Så jag tog fram mitt sista cb-test och kolla!!!!

Tack för all pepp igår hörrni. Så tacksam att man kan prata av sig här. Wiiiiiih!!!!!

Åh vad skönt! <3 ska du göra nått tidigt ultraljud eller blir det KUB som blir första? :)
  • malinamf
    Corros skrev 2019-11-24 19:11:08 följande:

Ja det var väldigt skönt! Har bokat in ett VUL 19 december (bör då vara i v 8+4), om allt ser bra ut då tänkte jag berätta för min 10-åring i julklapp att hon ska bli storasyster. Hennes högsta dröm förutom en egen häst :)

Hur kommer du göra?

Åh mysigt! :) världens bästa julklapp! Jag har bokat in ett i v 7+0 den 6 december! Det känns orimligt långt bort men tiden går ju snabbt ändå... :)
  • malinamf
    Solros2 skrev 2019-12-07 14:57:32 följande:

Det finns inget nu här öppet där jag bor ! Jag får ringa på måndag men börjar ge upp hoppet att den här gången går bra :( får nu mer blödning som när jag brukar ha menstration men en så länge ingen klumpar stora med blod men har lite värk men inte för stora !

Det är bara Gud nu som bestämmer jag är så ledsen!

Det behöver inte betyda missfall! Jag blödde i en vecka, i princip som vanlig mens i en vecka och den lille mätte 6 + 4 med pickande hjärta häromdagen. Så det är inte kört. Håller tummarna!
  • malinamf
    Solros2 skrev 2019-12-10 10:33:00 följande:

Uppdatering!

Jag har varit på vul idag där visade sig att jag hade fått missfall! :( jag är så ledsen skulle va i v 8+0 idag ! De tog urinprov som vissar positiv och blodprov! Jag ska ditt nästa fredag för att testas på nytt!!

Blöder än men som vanlig menstration!

Jag håller tummarna och önskar er alla lycka till och hoppas det går bra för er!

God Jul och gott nytt år !!

Vad tråkigt! :( förstår att du är ledsen. Håller tummarna för att det tar sig nästa gång! Stor kram!
Svar på tråden BF JULI 2020