BDN skrev 2019-12-12 06:41:19 följande:
Hej! Jag är ungefär i samma ålder som du, samma bf, samma län. Håller helt med om att hemlighetsmakeriet gör en galen. De enda som vet är min sambo och två nära vänner. Tycker framförallt att det är jobbigt att hemlighålla på jobbet då jag känner mig som en helt annan person. Galet trött, illamående, virrig osv. Haha. Kommer även bli svårt under nära umgänge med familjen under jul- och nyårshelgen. Jag vill göra KUB innan jag berättar för familjen och det kommer tyvärr nog bli först någon vecka efter nyår, hade annars varit en fin julgåva ju! Hur är det för dig? :)
Det förstår jag verkligen! Man blir ju verkligen en helt annan och det är jobbigt att ljuga för alla tycker jag. Oj vilken hemlis att hålla på över jul!! Haha, men det går bra! Håller dock med dig om att det hade varit en perfekt julklapp. :) Känner du dig orolig för att det kommer att synas nåt? Personligen känner jag mig lite ?plufsig? och brösten är enorma mot mina vanliga ?mums mums?. ;)
Vi berättade för våra föräldrar och syskon som vi står väldigt nära i vecka 7 ungefär. Dels för att vi står nära, dels för att jag har mått pyton. Fick sjukskriva mig på grund av illamåendet. Helt klart min räddning då ingenting hjälpte. Vi har KUB 23 dec så förhoppningsvis blir det tidernas bästa jul. Jag är Helt trygg med att vi har en liten krabat där inne som är fullt frisk. Men blir lite orolig när man ser vad alla här går igenom. :/