BF JULI 2020
Hej på er! Jag heter Lovisa och är gravid med tredje barnet och bor i Stockholm. Har BF 29juli som det ser ut nu. Får se om jag får ett nytt datum efter ul. ???? Det var inte en planerad graviditet men jag och mannen är väldigt glada ändå! Men rätt oroliga över hur det ska gå ihop med tre barn. Men det är nu många som har det så det ska väl gå! ????
Jag mår hemskt illa och är dödstrött. Glad att min man är ledig nu och att jag går in vecka tolv när han börjar jobba igen så jag mår lite bättre då. Jag är egenföretagare (nybliven) men kan jobba i min egen takt så det är rätt skönt!. Men innan jullovet grät jag varje morgon när jag kom hem efter att ha lämnat barnen på morgonen, för att jag mådde så himla illa. Så jag hoppas att jag slipper må så dåligt nu efter jul.
Har fött båda mina barn på vintern så känner mig lite novis på det här med sommarbebis. Och ärligt talat väldigt rädd över hur förlossningsvården kommer vara under sommaren. När jag födde sonen i november för tre år sen var jag typ själv på förlossningen med typ tre barnmorskor. Antar att det inte kommer vara likadant mitt i semestern.