Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

BF JULI 2020

feliciamaria24 skrev 2019-11-25 03:58:24 följande:

Hej alla igen,

Jag är nu i vecka 6 (5+5) och har ivrigt vägt mig sen jag plussa för jag ser fram emot viktuppgång och få mage.

Vägde vid start 56 kg och imorse stog vågen på 53.9...

suck, jag har försökt äta mer än vanligt men ibland när jag äter efter halva måltiden tar de bara stopp , jag blir äcklad av maten och känner mig proppmätt.

Har även slutat träna 5 dagar i veckan o kör endast 3 ggr super lugnt (blir trött och andfådd jätte fort numera)

Någon som känner igen detta eller är i samma sits ?

Man blir ju orolig då jag redan är smal, har läst är bebis tar de den behöver men känns verkligen inte bra att gå ner..

Du är supertidigt i graviditeten och kommer inte få mage än på ca 10 veckor. Men bra att du äter mer, du är ju väldigt smal!
  • Anonym (K)
    staar skrev 2020-01-16 08:11:53 följande:

Var på ul för ca 1,5 veckor sedan och allt såg jätte bra ut. Är idag i vecka 13+3. Fick igår en mindre blödning och fick verkligen panik. Kvinnikliniken hade inte ens tid för samtal , 1177 vägrade hjälpa mig att nå kvinnikliniken. Åkte till akuten och de ville inte ta emot mig utan tyckte jag skulle gå direkt till kvinnokliniken. Väl där lyckades vi efter många tårar och mycket om och men få en tid idag och jag är så himla nervös . Blödde inte enda droppe när jag väntade dottern. Någon som vart med om liknande?

Det är väldigt vanligt med småblödningar i tidig graviditet. Hände detta när du gick på toa?
  • Anonym (K)
    Anonym (Snart dags) skrev 2020-06-26 08:25:37 följande:

Jag har gått upp 18 kg hittills, från 55 till 73.. hur mycket har ni gått upp ?

Någon annan som har extremt ont i benen på nätterna ? Blir galen och vaknar var tionde minut

Jag har gått upp ca 20 kg från 68 till 88. BF om bara några dagar!

Varför ska du sättas igång tidigare?
Svar på tråden BF JULI 2020