Inlägg från: Anonym (Snart dags) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snart dags)

BF JULI 2020

Hej alla, hur mår ni ? När är erat BF ? Någon som redan fött ?

Jag är i v 37 och har fått lov att boka igångsättning 9 juli ifall jag vill, mitt bf är 20 juli, har inte bestämt mig än. Min tapp har senaste veckan gått från 3.5 cm till 2.5 så hoppas bebisen är på g naturlig väg!!

• Anonym (Snart dags)

Jag har gått upp 18 kg hittills, från 55 till 73.. hur mycket har ni gått upp ?

Någon annan som har extremt ont i benen på nätterna ? Blir galen och vaknar var tionde minut

• Anonym (Snart dags)

Ingen anledning egentligen förutom att jag känner mig riktigt färdig med att vara gravid. Jag bor inte i Sverige och här får man välja igångsättning från o m 38 fullgångna veckor om man vill.

Oj restless legs, inte hört om det. Jag äter gravid vitaminer med tillräckligt med järn i..

Det är inte som kramp utan bara konstant värk, endast när jag sover men spelar ingen roll om jag sover dag eller natt. Mest ont gör det i vaderna, inget i låren. Lite i höfterna. Gör så fruktansvärt ont vaknar hela tiden och måste ställa mig upp men såfort jag lagt mig kommer de igen. Någon annan som haft o har tips ?

• Anonym (Snart dags)

Är svullen också, får inte på mig ringen längre och knappt klockan heller.

• Anonym (Snart dags)

Oj , hoppas allt går bra!

Ja blir också galen av längtan och känner mig lagom klar med att vara gravid nu... herregud så tung och seg jag är.

• Anonym (Snart dags)

Känn dig inte hemsk pga du önskar igångsättning , bebis är klar i magen och är egentligen redo att komma ut från o m v 37. Inget hemskt med o tänka så, alla vill ju bara ha sin bebis!

Jag har gått upp från 55 - 73 kg

• Anonym (Snart dags)

Jag har bokad igångsättning imorgon! Om inte bebis kommer innan dvs, är i vecka 39. Är redan öppen och slemproppen har gått

Svar på tråden BF JULI 2020